Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk tijdschrift

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welk tijdschrift

    wat is het beste nederlandstalig trijdschrift?
    zoom, chip foto video , .......................
    Nikon D3100 18-55 VR lens
    http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
    https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

  • #2
    Re: welk tijdschrift

    De Libelle

    Comment


    • #3
      Re: welk tijdschrift

      Humo

      Comment


      • #4
        Re: welk tijdschrift

        Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumman Bekijk bericht
        wat is het beste nederlandstalig trijdschrift?
        zoom, chip foto video , .......................
        ik denk dat dat helemaal afhangt van je kunde en interesse's...

        zelf vind ik zoom wel een goed tijdschrift, heb daar een abonnement op en ik vind dat daar altijd wel interessante artikels instaan die je op je gemak kan lezen. het enigste spijtige is dat zoom ook nogal veel over de beeldbewerking gaat (de basis dan) en dat interesseert mij geen moer. hoe meer dat er in staat over de hardware (body's & lenzen), hoe liever ik het heb

        ik lees trouwens zoom niet echt om iets bij te leren, eerder gewoon ter ontspanning
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: welk tijdschrift

          Hoi,

          Heb een abo op de zoom en de chip foto en video koop ik elke keer.
          Vind de mix tussen bewerking en hardware bij Zoom wel ok. Bij de Chip zou het video deel wat mij betreft nog minder mogen worden.

          Grtz

          Bryan
          Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

          Comment


          • #6
            Re: welk tijdschrift

            Ik vind de Zoom eigenlijk alleen maar aantrekkelijk, omdat dit blad zo goedkoop is. Het is meer een kijkblad waar veel foto's instaan, maar qua educatief gedeelte is het behoorlijk slecht. Het valt me ook op dat de tutorials vaak fouten bevatten. De artikelen worden volgens mij ook voornamelijk door lezers geschreven. Wil je echt leerzame artikelen, dan zou ik toch uitwijken naar de engelstalige bladen
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

            Comment


            • #7
              Re: welk tijdschrift

              Chip Foto- Video/digitaal, op geabonneerd.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: welk tijdschrift

                Het engelstalige Digital Photo heeft mijn voorkeur. Gewoon een goed magazine met veel tips. Ook de bijgeleverde video tutorials zijn goed

                Comment


                • #9
                  Re: welk tijdschrift

                  Als je internationaal gaat kijken stelt de Nederlandstalige markt van fotografie-tijdschriften niks voor. Qua oplage noch qua kwaliteit.

                  Het enige Nederlandstalige tijdschrift dat ik wel eens ter hand neem is Focus.
                  En dan nog alleen als ik met mijn kadeekes in de bibliotheek ben...

                  T.

                  Comment


                  • #10
                    Re: welk tijdschrift

                    Nederlandstalige fotomagazines zeggen mij niet veel - te duur voor wat je krijgt, en veel nutteloze info.

                    Als je Frans spreekt/verstaat: "Réponses Photo" en "Chasseur d'Images". Of Digital Photo, in het Engels.

                    R

                    Comment


                    • #11
                      Re: welk tijdschrift

                      Ik koop de zoom omdat ik dat een leuk blad vind om te lezen en omdat er zeker als je geen pro bent nog wel eens leuke leerzame artikelen instaan. De focus neem ik mee uit de bibliotheek, maar dat vind ik meer een doorbladerblad en leuk als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe dingen die uitkomen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: welk tijdschrift

                        Ik koop Zoom en Focus.
                        Mvg Tim

                        Comment


                        • #13
                          Re: welk tijdschrift

                          Ik kijk eerst eens of het de moeite is om te kopen en dan naargelang:
                          -practical photography
                          -zoom
                          -chasseur d'images.

                          Voor alle tijdschriften die ik al inkeek valt de vele,vele reclame op en blijkbaar kan zelfs dat de kostprijs niet drukken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: welk tijdschrift

                            Heb zelf de Zoom en Focus in huis maar ga van de Zoom afscheid nemen. De foto's zijn het interessants maar die staan ook op de site.

                            Ed
                            ---------------- Ik doe niet meer mee

                            Comment

                            Working...
                            X