Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

acties olympus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • acties olympus

    Ik overweeg mij in de nabije toekomst mijn eerste echte camera aan te schaffen. Op dit ogenblik overweeg ik sterk om de olympus E-510 aan te schaffen. Dit lijkt mij een ideale camera om te beginnen.

    Via de belgische site van Olympus lees ik dat er op dit ogenblik promoties zijn.
    Bij de E3 kan je een rugzak en Powergrip krijgen. Bij de E510 zou er een refund van 100 euro zijn. Ik natuurlijk blij tot ik de kleine lettertjes lees.
    Deze acties zijn alleen geldig als je woonachtig bent in nederland (E3) of als je de camera hebt aangekocht in nederland en een nederlands rekeningnummer hebt (E510).

    Mijn vraag : weet iemand of deze acties ook geldig zijn in België. Kan het dat je via een belgische site promo maakt met een actie die hier niet geldig is. Dat zou ik toch straf vinden.

  • #2
    Re: acties olympus

    Wat denk je van mij ik heb 28 oktober een E510 kit gekocht
    Da's pas
    Ben trouwens wel erg tevreden met mijn aankoop

    Comment


    • #3
      Re: acties olympus

      Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
      Ik overweeg mij in de nabije toekomst mijn eerste echte camera aan te schaffen. Op dit ogenblik overweeg ik sterk om de olympus E-510 aan te schaffen. Dit lijkt mij een ideale camera om te beginnen.

      Via de belgische site van Olympus lees ik dat er op dit ogenblik promoties zijn.
      Bij de E3 kan je een rugzak en Powergrip krijgen. Bij de E510 zou er een refund van 100 euro zijn. Ik natuurlijk blij tot ik de kleine lettertjes lees.
      Deze acties zijn alleen geldig als je woonachtig bent in nederland (E3) of als je de camera hebt aangekocht in nederland en een nederlands rekeningnummer hebt (E510).

      Mijn vraag : weet iemand of deze acties ook geldig zijn in België. Kan het dat je via een belgische site promo maakt met een actie die hier niet geldig is. Dat zou ik toch straf vinden.
      Hoy,

      Ik heb een E-mail naar Olympus Belgie gestuurd om te vragen hoe het nu zit met die actie van de E-3, vrijdag 9/11, het staat trouwens op de Belgische olympus site als volgt.

      http://www.nl.olympus.be/consumer/dslr_E-3.htm
      hier vind je de actie rechts van het scherm.

      Juridische kennisgeving:
      http://www.nl.olympus.be/consumer/dslr_powergrip.htm

      Juridische kennisgeving:

      1. Dit is een aanbieding van Olympus Imaging Europa GmbH en de deelnemende Olympus-vestigingen en distributeurs.
      2. Raadpleeg voor meer informatie www.olympus.nl.
      3. Helaas geldt deze aanbieding niet voor klanten die woonachtig zijn buiten Nederland.
      4. Wij zorgen niet voor verzending naar de Nederlandse Antillen.
      5. Werknemers van Olympus zijn uitgesloten van deelname.
      6. Het is niet mogelijk om bezwaar aan te tekenen tegen deze voorwaarden.

      Wat moet ik hier nu van denken !!!
      Belgische klanten worden gediscrimineerd of zo ????

      Groetjes
      Frank

      Comment


      • #4
        Re: acties olympus

        Hi

        Kan een actie zijn van de nedelandse invoerder?
        Weet niet of dat wettelijk kan niet NL uitsluiten?
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

        Comment


        • #5
          Re: acties olympus

          Nog steeds geen antwoord.

          Comment


          • #6
            Re: acties olympus

            De snelse weg om een reactie te krijgen is natuurlijk de telefoon te nemen en rechtstreeks naar Olympus bellen.
            Daar liet men mij weten dat dit een "vergissing" is. De vermelding van deze cashback zou worden verwijderd op de site. Olympus had geen weet van acties in de komende periode op hun camera's in België.

            Tja, in deze maakt olympus geen goede beurt. Ons Belgen-landje wordt gediscrimineerd. Zowel in Nederland als Frankrijk zijn op dit ogenblik promoties met een refund van 100 euro. Waarom kan dit dan niet in België?

            De vermelding van deze actie staat trouwens ook vermeld op de Belgische site van Konijn. Ze zouden dit beter ook aanpassen.

            Voor de aanschaf van mijn eerste camera bleef ik twijfelen tussen de CANON 400D en E-510. De extra 100 euro korting had de doorslaggevende factor kunnen zijn. Ik ga er nog eens over nadenken.

            Comment

            Working...
            X