Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalender 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalender 2008

    Hoi ,

    Ik zit met het volgende probleem. Ik zou voor een Kerst geschenk enkele kalenders willen laten maken met zelfgemaakte foto's..

    De kalender zou op A3 formaat moeten zijn met 12 bladzijden en dus 12 foto's.

    Ik hoor iedereen nu al zeggen dat de meeste afdrukcentrales zo een optie hebben... Maar wat is nu het probleem. Ik bezit enkel een MAC en daar de meeste géén software aanbieden voor de mac...

    Iemand een oplossing?

  • #2
    Re: Kalender 2008

    Je kan altijd bij iemand langs gaan die je even zijn pc wilt lenen. Met foto's op geheugenstick of CF moet dat toch lukken.
    Ondergetekende bijvoorbeeld. Je ziet maar
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Kalender 2008

      fotobuch heeft software voor mac
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Kalender 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
        fotobuch heeft software voor mac

        effe zoeken op forum of men tevreden is van fotobuch

        Comment


        • #5
          Re: Kalender 2008

          Met iphoto '08 kan men ook een kalender maken, klein beetje duurder dan fotobuch (niet zo veel). Maar als men de kwaliteit van de boeken kan vergelijken met de kalenders, toch juist een tikkeltje beter.

          mvg

          Comment


          • #6
            Re: Kalender 2008

            je kan de kalender toch gewoon opmaken en opslaan als jpeg, Tiff of Pdf en dan laten afdrukken. of zoek je een programma om zo'n kalender te maken?
            depaulus
            Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

            Comment


            • #7
              Re: Kalender 2008

              Fotobuch

              Comment


              • #8
                Re: Kalender 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Fotobuch
                Ondertusssen de software van fotobuch gebruikt en de kalender is samengesteld... merci..

                Comment


                • #9
                  Re: Kalender 2008

                  zit met hetzelfde probleem

                  kan de taal van de maanden aangepast worden naar nederlands? of enkel duits / engels?
                  Fuji XPRO1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kalender 2008

                    Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
                    zit met hetzelfde probleem

                    kan de taal van de maanden aangepast worden naar nederlands? of enkel duits / engels?
                    Indien je ook met een Mac werkt, de kalenders via iphoto zijn in het Nederlands. Het standaardformaat is iets groter dan een A4, maar aangezien zowel voor als achterkant wordt bedrukt (foto op bovenste blad, kalender zelf op het onderste blad) krijgt men een flink uit te kluiten gewassen A3-formaat.
                    Ik heb er juist een paar besteld en ik moet zeggen dat de kwaliteit dik in orde is.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kalender 2008

                      Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
                      zit met hetzelfde probleem

                      kan de taal van de maanden aangepast worden naar nederlands? of enkel duits / engels?
                      ja hoor kan in verschillende talen!
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment

                      Working...
                      X