Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

d300 kopen voor 10 december?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • d300 kopen voor 10 december?

    Ik wil een Nikon D300, maar dien in het bezit te zijn van de factuur ten laatste op 10 december.
    Iemand een oplossing ?
    Thanks!
    Groeten, Freddy
    http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

  • #2
    Re: d300 kopen voor 10 december?

    Bespreek het misschien met je lokale fotohandel?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: d300 kopen voor 10 december?

      Oorspronkelijk geplaatst door kuifjetintin Bekijk bericht
      Ik wil een Nikon D300, maar dien in het bezit te zijn van de factuur ten laatste op 10 december.
      Iemand een oplossing ?
      Thanks!
      Indien je niet besteld hebt, en op de lijst staat, kan je het vergeten, ik heb naar Nikon Belux gebeld, en daar spreken ze reeds van april tenzij je koopt via de niet officieele markt met bijhorende garantieproblemen en dergelijke, zo heb ik mijn D200 rechtstreeks uit Japan gekocht, en deze kan je niet registreren dus garantie

      Comment


      • #4
        Re: d300 kopen voor 10 december?

        Ga naar een deftige winkel (zoals de Grobet in Antwerpen), leg je probleem uit, bestel en betaal. Omdat het een serieuze winkel is, moet je niet voor je centen vrezen.

        Comment


        • #5
          Re: d300 kopen voor 10 december?

          En foto konijnenberg in Turnhout? Of ietekes verder, in Aken zijn twee zeer deftige fotozaken. Laat maar weten als je wil weten waar.

          Djien

          Comment


          • #6
            Re: d300 kopen voor 10 december?

            Deze week nog in een winkel geweest voor de D300, zij spraken als je nu bestelde kon je hem nog juist voor eind december krijgen. Momenteel worden nu enkel toestellen uitgeleverd die een bestelling er tegenover hebben.

            Vanaf April zou het toestel dan in de winkel liggen (zonder eerst bestelling te moeten plaatsen)

            Comment


            • #7
              Re: d300 kopen voor 10 december?

              Oorspronkelijk geplaatst door cra Bekijk bericht
              Ga naar een deftige winkel (zoals de Grobet in Antwerpen), leg je probleem uit, bestel en betaal. Omdat het een serieuze winkel is, moet je niet voor je centen vrezen.
              Bel maar eens naar Grobet, niet vóór april mei was ook daar het antwoord, blijkbaar zijn er bij Grobet nog 150 wachtenden voor, dat heeft die verkoper mij deze week toch wijsgemaakt

              Comment


              • #8
                Re: d300 kopen voor 10 december?

                Iedereen hartelijk dank voor de uitgebreide adviezen via dit topic en via pb.
                Mijn doel is bereikt, ik heb een toestel gekocht aan een deftige prijs in een betrouwbare zaak. De levering van het toestel wordt afwachten.
                Ik heb dus ruim de tijd om een goede 'all round' lens (lenzen) te zoeken.
                Iemand trouwens een tip ? Wat zou een beste all round lens zijn voor dit toestel, zelfs als we niet naar de prijs zouden kijken?
                Groeten, Freddy
                http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

                Comment


                • #9
                  Re: d300 kopen voor 10 december?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kuifjetintin Bekijk bericht
                  zelfs als we niet naar de prijs zouden kijken?
                  Dan zou ik zeker gaan voor
                  AF-S 17-55 2.8
                  AF-S VR 70-200 2.8
                  Mvg,
                  SW
                  BD1071BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: d300 kopen voor 10 december?

                    Thanks Soeki Wan.
                    Topic wordt hier verdergezet : http://forum.belgiumdigital.com/show...962post1631962
                    Groeten, Freddy
                    http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

                    Comment


                    • #11
                      Re: d300 kopen voor 10 december?

                      Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk bericht
                      Deze week nog in een winkel geweest voor de D300, zij spraken als je nu bestelde kon je hem nog juist voor eind december krijgen. Momenteel worden nu enkel toestellen uitgeleverd die een bestelling er tegenover hebben.

                      Vanaf April zou het toestel dan in de winkel liggen (zonder eerst bestelling te moeten plaatsen)
                      Mag ik je vragen welke winkel dit was?

                      Comment


                      • #12
                        Re: d300 kopen voor 10 december?

                        Waarom die haast ?
                        Er is over die body nog bijna niks bekend behalve de Nikon marketing blabla.
                        Misschien dekt een D200 - D80 - D40 evengoed je behoefte en die toestellen hebben al bewezen dat ze hun geld waard zijn.
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

                        Comment


                        • #13
                          Re: d300 kopen voor 10 december?

                          Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                          Waarom die haast ?
                          Er is over die body nog bijna niks bekend behalve de Nikon marketing blabla.
                          Misschien dekt een D200 - D80 - D40 evengoed je behoefte en die toestellen hebben al bewezen dat ze hun geld waard zijn.
                          Over 'marketing bla bla' ben ik het er eens mee.

                          De D200 heeft wel al zijn waarde bewezen en daarom hoop ik (hoop doet leven ) dat de D300 een verbeterde versie zal zijn. Qua logica zou dit eigenlijk zo moeten zijn. Nikon kan het zich ook niet echt permiteren om een veel duurdere Camera dan de Canon 40D uit te brengen die er dan ook nog voor zou moeten onder doen.

                          Maar je hebt gelijk JePe. Afwachten en hopen op goede reviews en ook op positieve komentaar op BD is de boodschap.

                          Comment


                          • #14
                            Re: d300 kopen voor 10 december?

                            Oorspronkelijk geplaatst door kuifjetintin Bekijk bericht
                            Ik wil een Nikon D300, maar dien in het bezit te zijn van de factuur ten laatste op 10 december.
                            Iemand een oplossing ?
                            Thanks!
                            ga inderdaad naar je lokale fotozaak, bestel daar rustig je D300, en vraag meteen een factuur met vermelding 'levering voor 1/4/2008' (of een andere datum waarop ze zeker zijn dat het geleverd wordt). Het risico dat de prijs daalt vooraleer je je toestel ontvangt is uitermate klein, en je kan je factuur nog inbrengen dit jaar (in plaats van meer te moeten voorafbetalen op 10/12/2007).
                            erik, Nikon materiaal

                            'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

                            Comment


                            • #15
                              Re: d300 kopen voor 10 december?

                              Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
                              ga inderdaad naar je lokale fotozaak, bestel daar rustig je D300, en vraag meteen een factuur met vermelding 'levering voor 1/4/2008' (of een andere datum waarop ze zeker zijn dat het geleverd wordt). Het risico dat de prijs daalt vooraleer je je toestel ontvangt is uitermate klein, en je kan je factuur nog inbrengen dit jaar (in plaats van meer te moeten voorafbetalen op 10/12/2007).
                              Een tip van formaat...

                              mvg,

                              Roland

                              Comment

                              Working...
                              X