Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

    Kenia - België Nieuwe November 2007 Reisfoto's zijde aan zijde

    Hallo,

    Deze Kenia-België website bevat verscheidene pagina's met telkens twee vergelijkende (gelijkaardige, contrasterende, ...) foto's. Laat je gedachten de vrije loop en geniet:

    Klik op de "-->"-knop in de geopende pagina voor de volgende nieuwe foto's. Graag jullie commentaren.





    Mvg, BoBi

    Bijlage: overzicht van de nieuwe foto's:

    de Keniaanse Matatu Machtige VS en een Keytrade reclamepaneel met Machtige Dollars:

    de Kenya Commercial Bank en de Keytrade Bank:

    een Keniaans Woud en een Belgisch Bos:

    een Keniaanse Vogel en een Belgische Meeuw:

    een Menigte van Keniaanse matatus en een Menigte van Belgische auto's:

    de Keniaanse Haven van Mombasa en de Belgische Haven van Zeebrugge:

    een Keniaanse boot en een Belgisch Patrouillevaartuig:

    de Keniaanse Nationale Groente Sukuma wiki en de Belgische Nationale Groente Witloof:
    :c), BoBi

    http://www.dongo.org

  • #2
    Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

    Ik snap er niks van, maar dat zal wel aan mij liggen
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

      Waarschijnlijk een nieuw flits gekregen zeker?
      Ik denk dat het een goei is, want licht geeft ze genoeg man.

      Misschien nog een bij kopen?

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

        aha daar istie weer, jammer dat er niet wat meer aandacht aan de opnamen zelf wordt besteed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

          hopla daar gaan we weer.
          sorry zulle... maar de foto's trekken op NIX. Cru misschien, maar je wilt het niet snappen. De site bezoek ik deze keer niet, misschien is er iets aan veranderd sinds de vorige discussie, maar ik vermoed van niet.
          De overgrote meerderheid heeft hier echt geen behoefte aan trouwens.
          :zucht:

          dit is een website over fotografie, jij doet nog altijd echt geen moeite.
          dus verkeerde forum;

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

            Bobi, je post eens in de zoveel tijd zo'n berichtje als deze. Zelfs de tekst is standaard dezelfde. Ik heb het idee dat je BD alleen als "fotodumpplaats" gebruikt om zo je eigen website wat meer onder de aandacht te brengen. Dat kan, maar daarvoor is BD niet bedoeld. Waarom ik dit denk? Je foto's zijn elke keer van hetzelfde niveau, de tips die gegeven worden daar trek je je niets van aan en de tekst van dit soort postings van je op BD is elke keer hetzelfde.

            Het idee van je foto's is leuk, maar BD is meer dan een "fotodumpplaats". Als je je foto's wilt verbeteren dan kun je de foto's beter in Fotodiscussie plaatsen, dan krijg je gericht commentaar en leer je ook hoe je je foto's beter kunt maken. Je kan je ook je beste foto's in Showcase plaatsen. Het forumonderdeel Algemeen is hier in ieder geval niet voor bedoeld.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

              1 ste keer was't een ongelukje

              2de keer was't een experiment

              3de keer was't een studie

              nu heb je een eigen stijl

              goodluck
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

                Al goed. Ik zal naar fotodiscussie of showcase gaan. Tot ziens .

                Met "de tips die gegeven worden daar trek je je niets van aan" kan ik toch niet akkoord gaan. Lees de betrokken discussies eens na en mijn reacties: grote woorden die niet gestaafd worden zijn geen tips.

                , BoBi

                Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
                Bobi, je post eens in de zoveel tijd zo'n berichtje als deze. Zelfs de tekst is standaard dezelfde. Ik heb het idee dat je BD alleen als "fotodumpplaats" gebruikt om zo je eigen website wat meer onder de aandacht te brengen. Dat kan, maar daarvoor is BD niet bedoeld. Waarom ik dit denk? Je foto's zijn elke keer van hetzelfde niveau, de tips die gegeven worden daar trek je je niets van aan en de tekst van dit soort postings van je op BD is elke keer hetzelfde.

                Het idee van je foto's is leuk, maar BD is meer dan een "fotodumpplaats". Als je je foto's wilt verbeteren dan kun je de foto's beter in Fotodiscussie plaatsen, dan krijg je gericht commentaar en leer je ook hoe je je foto's beter kunt maken. Je kan je ook je beste foto's in Showcase plaatsen. Het forumonderdeel Algemeen is hier in ieder geval niet voor bedoeld.
                :c), BoBi

                http://www.dongo.org

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

                  En nog steeds snap je het niet
                  Maar ja, het zal wel aan de andere 15.549 BD leden ipv aan jou
                  Nikon D80 / Sony DSC-H5

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

                    Ik snap het idee wel, maar het komt absoluut niet tot z'n recht met zo'n kwaliteit van foto's... Sorry.
                    Mijn foto's en fractals
                    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

                      ik heb zo wel de indruk dat je enkel de slechtse foto's op bd post!
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe Reisfoto's Land naast Land

                        Inhoud a.u.b. en gelieve de 15.549 BD leden niet demagogisch te misbruiken.

                        , BoBi

                        Oorspronkelijk geplaatst door Steven_V Bekijk bericht
                        En nog steeds snap je het niet
                        Maar ja, het zal wel aan de andere 15.549 BD leden ipv aan jou
                        :c), BoBi

                        http://www.dongo.org

                        Comment

                        Working...
                        X