Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reflex 28-300mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reflex 28-300mm

    Bestaat er vandaag in de handel een goed spiegelreflextoestel met een
    lens die een bereik heeft van 28 tot ong 300 mm.
    En dit met een max budget van ong 1500 euro.
    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: reflex 28-300mm

    Met een Canon 400D (569€) en de sigma 28-300 (279€) heb je zelfs nog véél ruimte voor extraatjes...
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: reflex 28-300mm

      Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
      Met een Canon 400D (569€) en de sigma 28-300 (279€) heb je zelfs nog véél ruimte voor extraatjes...
      Je bent me net voor, en indien gewenst kan er nog geopteerd worden voor een 40D body, als ik mij niet vergis heeft deze toch dezelfde fitting als de 350D/400D. Of in plaats van de sigma heeft tamron een lens van dit caliber.
      Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
      Website : http://runaque.deviantart.com/

      Comment


      • #4
        Re: reflex 28-300mm

        Ik vermoed dat de poster een bereik van 28-300 wilt in 35 mm termen.

        En ja dat is ook beschikbaar voor zowat alle merken.

        Dit type lenzen is nooit erg goed omwille van het 10x bereik en zodoende is de prijs nooit erg hoog. Je zal dus bij alle merken wel iets vinden.

        Als ik dit soort keuze zou moeten maken dan zou mijn voorkeur gaan voor de Nikon D80 + 18-200 VR. Maar voor velen is de Nikon D40X + 18-200 VR nog interessanter want de voordelen van de D80 zijn voor velen niet zo relevant.

        De reden voor deze voorkeur is dat ik de lens heel belangrijk vind en deze lens toch de beste is van de 18-200 type lenzen
        Last edited by Kevlar; 9 november 2007, 12:40.

        Comment


        • #5
          Re: reflex 28-300mm

          Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
          Dit type lenzen is nooit erg goed omwille van het 10x bereik en zodoende is de prijs nooit erg hoog. Je zal dus bij alle merken wel iets vinden.
          Pas op, NOOIT erg goed is ook niet waar, sinds een paar dagen '(zeul ik weliswaar) de 28-300L mee, en die valt me toch niet tegen! een wereld van verschil met de 28-300 lenzen van andere merken... helaas ook in prijs.

          Comment


          • #6
            Re: reflex 28-300mm

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Pas op, NOOIT erg goed is ook niet waar, sinds een paar dagen '(zeul ik weliswaar) de 28-300L mee, en die valt me toch niet tegen! een wereld van verschil met de 28-300 lenzen van andere merken...
            Akkoord Rudy die is zeker niet zo slecht als de andere 10X lenzen maar tja is niet echt vergelijkbaar he. Het is een lens waar ik ook nog tevreden mee zou zijn qua eindresultaat. Maar nooit zou kopen omwille van het gewicht en de omvang. Maar dat is erg persoonlijk natuurlijk.

            Comment


            • #7
              Re: reflex 28-300mm

              Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
              Akkoord Rudy die is zeker niet zo slecht als de andere 10X lenzen maar tja is niet echt vergelijkbaar he. Het is een lens waar ik ook nog tevreden mee zou zijn qua eindresultaat. Maar nooit zou kopen omwille van het gewicht en de omvang. Maar dat is erg persoonlijk natuurlijk.
              Ik begrijp je volkomen...

              Comment

              Working...
              X