Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigmalens 18-200 mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigmalens 18-200 mm

    Goede dag,ik wil mij eerst even voorstellen,mijn schuilnaam is dannyp 62 jaar en op rust mijn hobby is fotografie en wandelen,ik ben nog niet zo lang aangemeld op BD maar ik kwam al een ganse tijd kijken naar de zeer mooie foto's die tentoon gespreid werden.
    Maar ik heb een vraagje mijn Camera is een Canon EOS 400 D met Lens Sigma 18-200 mm 1:3.5-6.3 en een lens Sigma DG Macro 105mm 1:2.8,mijn vraag is de volgende wat kan ik aankopen om met mijn 18-200 mm lens van op een grotere afstand volgels te kunnen fotograferen naar ik meen te weten kan ik een verdubbelaar tussen het toestel en de lens monteren maar ik kan maar tot 1,4 gaan waarschijnlijk 2.0 is niet mogelijk.
    Met vriendelijke groeten Dannyp.
    Mijn amatuerfoto's staan op onderstaande blog.
    koppenbergtocht, wandelen, arcwatripont, valavond, leieistreek, zonsondergang, wandeling, oostkerke, ingelmunster, februari, bewerkte
    Last edited by dannyp; 9 november 2007, 09:24.

  • #2
    Re: Sigmalens 18-200 mm

    Een nieuwe lens met een langere brandpuntsafstand is de enige oplossing.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Sigmalens 18-200 mm

      Oorspronkelijk geplaatst door dannyp Bekijk bericht
      Goede dag,ik wil mij eerst even voorstellen,mijn schuilnaam is dannyp 62 jaar en op rust mijn hobby is fotografie en wandelen,ik ben nog niet zo lang aangemeld op BD maar ik kwam al een ganse tijd kijken naar de zeer mooie foto's die tentoon gespreid werden.
      Maar ik heb een vraagje mijn Camera is een Canon EOS 400 D met Lens Sigma 18-200 mm 1:3.5-6.3 en een lens Sigma DG Macro 105mm 1:2.8,mijn vraag is de volgende wat kan ik aankopen om met mijn 18-200 mm lens van op een grotere afstand volgels te kunnen fotograferen naar ik meen te weten kan ik een verdubbelaar tussen het toestel en de lens monteren maar ik kan maar tot 1,4 gaan waarschijnlijk 2.0 is niet mogelijk.
      Met vriendelijke groeten Dannyp.
      Mijn amatuerfoto's staan op onderstaande blog.
      http://blog.seniorennet.be/mariaendanny/
      Als je al een passende verdubbelaar vindt, zal je de autofocus verliezen. Deze lens staat niet echt bekend om z'n scherpte en detail. Ik vrees dat je beter op zoek kunt gaan naar een extra lens specifiek voor dergelijke foto's.

      Interessante samenvatting in artikel van Hellcat: http://www.belgiumdigital.com/bespre.../articleid/259.

      Nog veel plezier.

      Comment

      Working...
      X