Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modellen : te koud buiten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modellen : te koud buiten...

    Hoi,

    eens horen of jullie hetzelfde probleem kennen :

    ik heb me onlangs op modellenfotografie geworpen (klinkt een beetje raar ik weet het ). Nu, stilaan wordt het te koud om buiten te gaan shooten (tenzij voor beelden waar het echt bij past, maar goed).

    Je kan natuurlijk een studio induiken, maar die heb ik niet altijd ter beschikking (de apparatuur wel) en eigenlijk wil ik al even graag op goede binnenlokaties werken. Mijn voorkeur gaat naar nogal strakke en liefst grote ruimtes. Studioflitsers e.d. daarbij meesleuren vind ik niet echt een probleem, aangezien ik dat ook naar de studio moet doen. Maar waar naar toe ?

    Ik vroeg me af of jullie tips hebben :


    Kan je terecht in bepaalde hotels en vooral, moet je daar de vaste tarieven voor betalen of valt daar over te praten ?
    Zijn er musea of openbare gebouwen die daar (eventueel buiten openingsuren) voor openstaan ?
    Wat zijn jullie ervaringen / tips ?

    Groeten
    Dirk

    PS ik woon nogal centraal in België maar verplaatsingen maken vind ik ook niet echt een probleem.
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

  • #2
    Re: Modellen : te koud buiten...

    Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
    Kan je terecht in bepaalde hotels en vooral, moet je daar de vaste tarieven voor betalen of valt daar over te praten ?
    Zijn er musea of openbare gebouwen die daar (eventueel buiten openingsuren) voor openstaan ?
    gewoon rondlopen... en als je iets ziet... gaan vragen...
    het werkt ditkwijls best als het niet gekend is, dus niet elke dag een andere fotograaf over de vloer krijgen...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment

    Working...
    X