Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een busje AXE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een busje AXE

    [IMG][/IMG]




    nikon d40
    iso 1600
    PS het staat wat scheef

  • #2
    Re: een busje AXE

    Zéééér interessant

    Comment


    • #3
      Re: een busje AXE

      ik denk dat dit beter bij fotodiscussie zou passen voor tips ivm belichting ed.
      stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
      BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

      Comment


      • #4
        Re: een busje AXE

        Dit is geen macro, noch close up.
        Ik snap ook niet waarom je m in SC plaatst aangezien dit een foto is die bij 99,99% van de gebruikers op dit forum de selectie op toestel nog niet haalt.

        Ik vraag mij af wat wil je hier nu mee Pierre?

        Kijk eens al je foto's na die je gepost hebt en de reacties daarop.
        Er word keer op keer verteld wat er verkeerd gaat en hoe dit op te lossen.

        Begrijp je echt niet wat er verteld word of wat je moet doen met die informatie om betere foto's te gaan maken of doe je maar voort op je eigen manier zonder ook maar na te denken over wat er word uitgelegd?

        Ik hoop dat je het niet begrijpt, maar vermeld dit dan dat je niet weet hoe zodat daar aandacht aan besteed kan worden.
        Als je het wel zou begrijpen maar er gewoon lak aan hebt is dit erg jammer voor mensen die moeite hebben gedaan om jou te helpen.

        Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

        Comment


        • #5
          Re: een busje AXE

          pfff, staat scheef, geen macro noch close-up, donder
          sorry geen showcase hiermee

          Comment

          Working...
          X