Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

    Zou er iemand zijn die mij wil begeleiden bij een eerste modelshoot?
    Het model is akkoord met het feit dat er een 2de persoon bij is.

    Zelf heb ik nog niet zo'n soep gegeten van het modellenwerk LOL maar wil er toch het beste uithalen voor het model.

    Het liefst in regio antwerpen en omgeving.

    alvast bij voorbaat dank
    een vééél te zware rugzak ;)

  • #2
    Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

    Als het model een kennis van je is zou ik je voorstellen het toch alleen te proberen. Trek er een ganse dag met 2 op uit en experimenteer erop los, zo ga je het meeste leren. Achteraf zal je zeker een paar foto's overhouden waarbij jullie beiden tevreden over zullen zijn.
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

      helaas is het model geen kennis van me... maar zij is een zeer ruimdenkend model met enige ervaring... we hebben dan samen ook al een beetje de richting die we in willen gaan besproken.
      een vééél te zware rugzak ;)

      Comment


      • #4
        Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

        Toch zou ik persoonlijk opteren om het zelf te ontdekken, als je hierin duidelijk afspreekt dan zal het model je credit geven.
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

          wat voor shoot moet het worden, lees een zeer ruimdenkend model met enige ervaring!!!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            wat voor shoot moet het worden, lees een zeer ruimdenkend model met enige ervaring!!!
            grt,bouk.
            het zou een naakt cq erotisch naakt worden.

            maar wegens familiale omstandigheden zal ik van de voorziene shoot af moeten zien. deze was voorzien voor aanstaande maandag. (12-11-07)

            Dus zal ik een later tijdstip opnieuw moeten afspreken.

            Ik zal jullie op de hoogte houden.

            alvast bedankt voor de meerdere voorstellen die ik mocht ontvangen via pm.
            een vééél te zware rugzak ;)

            Comment


            • #7
              Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

              Eerste modelshoot en dan beginnen met naakt?
              Nu ja, een mens zonder kleren op foto zetten is niet moeilijk, maar om het goed en smaakvol te doen....(ik waag er me niet aan)
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                Eerste modelshoot en dan beginnen met naakt?
                Mmm, idd ... straffe toebak
                www.fotofolio.be

                Comment


                • #9
                  Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door heraut18 Bekijk bericht
                  het zou een naakt cq erotisch naakt worden.

                  maar wegens familiale omstandigheden zal ik van de voorziene shoot af moeten zien. deze was voorzien voor aanstaande maandag. (12-11-07)

                  Dus zal ik een later tijdstip opnieuw moeten afspreken.

                  Ik zal jullie op de hoogte houden.

                  alvast bedankt voor de meerdere voorstellen die ik mocht ontvangen via pm.
                  Je bent altijd welkom op mijn studio in Mechelen, ook voor een voorbereidend gesprek.

                  Maar meteen naakt is een zware stap, zeker als het model weinig poseerervaring heeft. Begin niet met een teleurstelling of laat je goed begeleiden.

                  Misschien kan ze ook mijn "Gids voor het beginnend fotomodel" eerst eens doornemen. Gratis te downen op mijn site http://www.chronax.be/nuttig.html

                  Veel succes. Modelfotografie is fascinerend.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

                  Comment


                  • #10
                    Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

                    @ fullator... zie pm

                    @ reacties in dit topic... ik heb misschien vergeten te vermelden dat ik wel reeds een kleine ervaring op heb gedaan wat portret/ fashion aangaat... maar zelf zoek ik nog een beetje mijn stijl...
                    had misschien beter vermeld om welk soort shoot het meteen ging. sorry voor het confus... maar jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk

                    zoals fullator reeds aanhaalde zocht ik dus een goede begeleiding om een eventuele telleurstelling tegen te gaan.
                    een vééél te zware rugzak ;)

                    Comment


                    • #11
                      Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door heraut18 Bekijk bericht

                      zoals fullator reeds aanhaalde zocht ik dus een goede begeleiding om een eventuele telleurstelling tegen te gaan.
                      onderschat niet de begeleiding die een model kan nodig hebben bij het zien van haar eerste naakt foto's!!

                      beginnen met een geklede of lingerie sessie is dikwijls beter...
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #12
                        Re: eerste model shoot locatie/begeleiding gezocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        onderschat niet de begeleiding die een model kan nodig hebben bij het zien van haar eerste naakt foto's!!

                        beginnen met een geklede of lingerie sessie is dikwijls beter...
                        het model zelf heeft reeds een redelijke ervaring op dat gebied... (wat haar eigen naaktfotos betreft althans)

                        doch onderschat ik idd niet het feit dat het model ook een begeleiding nodig heeft...
                        een vééél te zware rugzak ;)

                        Comment

                        Working...
                        X