Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

    Dag allemaal,
    bij dixons is de eos 400d te koop voor 799euro met de volgende lenzen: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief
    Voor de rest staat er in de folder (nu online) niet meer info... Zijn deze kitlenzen van een aanvaardbare kwaliteit voor een beginner of is het brol?
    Alvast bedankt voor de reactie
    Flickr

  • #2
    Re: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

    Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
    Dag allemaal,
    bij dixons is de eos 400d te koop voor 799euro met de volgende lenzen: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief
    Voor de rest staat er in de folder (nu online) niet meer info... Zijn deze kitlenzen van een aanvaardbare kwaliteit voor een beginner of is het brol?
    Alvast bedankt voor de reactie
    jow,
    Ze vragen bij dixons een meerprijs van 90 euro voor de 70-300.
    Bij konijn kost de lens 137euro, dus diene cadeau hebt ge dan al.
    Lens ken ik niet maar hier al wel een beetje leesvoer..


    zou prijs/kwaliteit niet eens slecht zijn.
    De kenners zullen morgen wel van zich laten horen.

    greetz!

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

      Het zal dus niet de Canon 70-300 IS zijn die bij de kit geleverd wordt?
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

        Ik vrees van niet voor die prijs... Kijk eens op hun site http://www.dixons.be/home.htm en klik op promoties (PDF)
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

          Als je een beginner bent, zou ik het zeker en vast geen brol noemen...
          Zelf ben ik vorig jaar ook begonnen met de Eos 400D en 18- 55 mm en ben er vrij tevreden van. Na een tijdje wil je natuurlijk meer... wat logisch is denk ik Het is ook te zien waarvoor je camera wil gebruiken. Telebereik stelt met deze niets voor, macro's kan je ook niet maken, scherpte valt soms eens tegen (maar komt ook door 9AF ...), en in donkere ruimtes kan het ook wel eens tegenvallen,... Maar daar heb je specifiekere lenzen voor en als je net zoals ik een beginner bent zal deze je flink verrassen. (hoop datk hier niets verkeerd heb gezegd )

          Met de 70- 300mm geen ervaring...

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

            ValerieB schreef:
            scherpte valt soms eens tegen (maar komt ook door 9AF ...),
            Ik heb het nog al gezegd; die 9 AF-punten moet je niet allemaal
            gebruiken. Je kan ervoor kiezen slechts 1 (naar keuze) in te stellen.
            In creatieve modus welteverstaan.
            Zo ben je zeker en het werkt vlugger. Het meest voor de hand liggende is
            het centrale focuspunt te gebruiken.

            @saintlambert:
            Ge zou misschien ook eens kunnen rondkijken voor een tweedehands 30D, die ge dikwijls al voor een pak minder op de kop kunt tikken. Met daarbij een lens die ge zelf goed vind. Die 2 die ze hier bijgeven daar moet ge u niet op blind staren. En anders koop je beter alleen de 400D body.( +/- euro510, cashback inbegrepen). Dus dat is ongeveer €220 die ge al in een betere lens kunt steken (+ opleg). Maar ja, 't probleem is: een beginner, dus die lenzen zijn altijd goed genoeg. En ten tweede; als ge toch moest kiezen voor iets anders dan weet ge niet wat ge moet kiezen. Als je echt een beginner bent zeker niet teveel geld uitgeven vooraleer ge u toestel en alle begrippen redelijk goed onder de knie hebt; en dat je weet welke lens je nodig hebt. Voila, niet echt een antwoord maar ge kunt beter een keer meer nadenken

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

              Ok bedankt voor de raad, zal de tweedehands sites eens doorsurfen. Vond het gewoon makkelijk, past voor 't moment niet echt €€€ en bij Dixons kan je gratis afbetalen
              Heb nog een minolta dynax SLR van vroeger met twee lenzen (sigma28-70 en minolta 70-210) en een flitser en vind het spijtig dat deze niet op canon passen...
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 400D met 18-55 en 70-300 mm objectief

                Bij digitalstreet.nl canon 400d + kitlens 638 euro.
                Cashback nog niet verrekend.
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment

                Working...
                X