Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

corne van iperen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • corne van iperen

    Op 22/09/07 heb ik een bestelling gedaan bij Corne Van Iperen en deze dezelfde dag nog betaald. Top heden heb ik deze nog niet ontvangen. Diverse mails heb ik naar deze man gezonden met als enige antwoord dat de bestelling was toegekomen bij hem op 10/10/07 met enige vertraging. Telefonisch is hij ook niet te bereiken. Ik stel mij de vraag waar het geld naar toe is. Volgens diverse forums ben ik niet de enige die is opgelicht, ik had ze eerder moeten lezen, ja. Gisteren heb ik BD een mail gezonden om deze te laten schrappen van de website bij de on-line winkels om verdere misbruiken van deze man te voorkomen, wat dan ook werd gedaan bij BD, waarvoor mijn dank. Dit lijkt mij een te gemakkellijke manier om geld te verdienen en grote huizen te kopen. Ik zal de man in gebreke laten stellen en een onderzoek laten doen naar de wanpraktijken van deze oplichter.

  • #2
    Re: corne van iperen

    tjo eindelijk weer eens een nieuwtje!!!!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: corne van iperen

      4 weken wachten is geen uitzondering...
      -=- Light is the key...

      Comment


      • #4
        Re: corne van iperen

        Voor de zoveelste keer : ga nou gewoon naar een winkel.
        Jij betaalt jouw boodschappen bij een AH toch ook geen 3 weken vooruit ??
        Er is al zoveel negatief verkeer over geweest terwijl hij nauwelijks goedkoper is dan een konijn of express.

        Wel vervelend dat je in deze situatie zit en veel succes met de afhandeling
        Website : www.alextimmermans.com
        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

        Comment


        • #5
          Re: corne van iperen

          Oorspronkelijk geplaatst door foto Dune Bekijk bericht
          Op 22/09/07 heb ik een bestelling gedaan bij Corne Van Iperen en deze dezelfde dag nog betaald. Top heden heb ik deze nog niet ontvangen. Diverse mails heb ik naar deze man gezonden met als enige antwoord dat de bestelling was toegekomen bij hem op 10/10/07 met enige vertraging. Telefonisch is hij ook niet te bereiken. Ik stel mij de vraag waar het geld naar toe is. Volgens diverse forums ben ik niet de enige die is opgelicht, ik had ze eerder moeten lezen, ja. Gisteren heb ik BD een mail gezonden om deze te laten schrappen van de website bij de on-line winkels om verdere misbruiken van deze man te voorkomen, wat dan ook werd gedaan bij BD, waarvoor mijn dank. Dit lijkt mij een te gemakkellijke manier om geld te verdienen en grote huizen te kopen. Ik zal de man in gebreke laten stellen en een onderzoek laten doen naar de wanpraktijken van deze oplichter.
          Klacht neerleggen bij de politie, daar zullen ze Cornéke ondertussen misschien ook al kennen ...

          Comment


          • #6
            Re: corne van iperen

            Ik heb daar reeds enkele keren zaken van tussen de €500 en de €1000 gekocht, zonder de minste problemen. In het tegendeel zelf.
            Bestellen: niet betalen en zelf gaan afhalen als het binnen was. Daar aangekomen(enige probleem was de bovenbalk van de deur die wat laag was en zorgde voor een pijnlijke verdikking op het voorhoofd maar dat werd dan wel terug geoed gemaakt met één of meerdere kopje(s) koffie) met cash, doch hij zei dat ik ook als ik thuis was, gewoon een overschrijving naar zijn rekening kon doen.
            Hij heeft ook een twee tal jaren geleden eens een enkele lensdagen ingericht en het kapitaaltje dat daar op de tafels aan lenzen lag was onvoorstelbaar.
            Ik heb ook reeds posten met problemen gezien, zowel langs de kant van de verkoper als de kant van de koper.
            Wat er van aan is kan ik niet oordelen maar het gras is gewoonlijk bij de buur groener. Ik heb in ieder geval enkel positieve (op die buil na) ervaringen gehad.

            JMHO
            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: corne van iperen

              Alweer Corné ...
              Mocht je hier op ons forum niks meer vinden over Corné, google dan eens in 't algemeen.
              BD is geen klaagmuur!

              Comment

              Working...
              X