Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop camera + toebehoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop camera + toebehoren

    Dag allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum en heb meteen een lastige vraag.

    Momenteel fotografeer ik met een Panasonic FZ5 bridge toestel. Qua onderwerpen focus ik mij op vliegtuigspotten ( Brussel, Oostende en fly-inn evenementen), concertfotografie, atmospheric optics en macro-opnames. Dat wordt plezant om ooit een lens te kiezen...

    Ik wil me in de nabije toekomst op de dSLR's werpen en ben nog vollop aan het uitzoeken welk materiaal.

    Wat zijn volgens jullie de winkels, online-shops, ect. die ik het best in het oog hou.

    Welke zijn veilig, voordelig en hebben kennis van zaken?

    Alvast bedankt,

    Omag
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Aankoop camera + toebehoren

    Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
    Dag allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum en heb meteen een lastige vraag.

    Momenteel fotografeer ik met een Panasonic FZ5 bridge toestel. Qua onderwerpen focus ik mij op vliegtuigspotten ( Brussel, Oostende en fly-inn evenementen), concertfotografie, atmospheric optics en macro-opnames. Dat wordt plezant om ooit een lens te kiezen...

    Ik wil me in de nabije toekomst op de dSLR's werpen en ben nog vollop aan het uitzoeken welk materiaal.

    Wat zijn volgens jullie de winkels, online-shops, ect. die ik het best in het oog hou.

    Welke zijn veilig, voordelig en hebben kennis van zaken?

    Alvast bedankt,

    Omag






    enzovoort (het lijstje zal nog wel aangevuld worden door anderen)


    enneh, begin maar al stevig te sparen want de onderwerpen die jij aanhaalt vereisen stuk voor stuk dure objectieven (reken dus minstens op enkele duizend euro's)
    5DmkIII en wat glas

    Comment

    Working...
    X