Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotowedstrijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotowedstrijd

    Op de website http://www.truineer.be loopt momenteel een fotowedstrijd. Ik zou alle geintreseerden willen oproepen om een een kijkje te gaan nemen op de site en nog leuker zou zijn als jullie masaal zouden deelnemen.
    Hier alvast een beetje uitleg over de wedstrijd

    Foto's voor de fotowedstrijd moeten betrekking hebben tot Sint-Truiden of zijn inwoners. Je kan de foto's inzenden op raf.vanmechelen@truineer.be. De foto's worden vanaf 16 november op de site geplaatst en kunnen door de bezoekers worden beoordeeld door middel van een stemsysteem. Grappig, triest, kunst of origineel... Laat je gaan! Je kan ze ook binnenbrengen bij Robyns in de Stapelstraat. De inzendingen lopen af op 15 november. De stemronde loopt van 16 november t/m 15 december. De twee laureaten krijgen hun foto op canvas (doek 40 cm x 60 cm), aangeboden door Robyns in de Stapelstraat.
    Viola allemaal fotograferen maar zou ik zeggen


    Een klein jaartje geleden is er een BD shootingday geweest in Sint-truiden, dus ook een oproep aan alle deelnemers van toen. Kijk eens of je niets bruikbaars hebt van toen en mail het door (ik heb toen enkele foto's gezien waarvan ik zeker van ben dat ze kans maken). Misschien word jij wel 1 van de winnaars.

    Hartelijk bedankt en groetjes

    Goody (Gerry)
    Last edited by Goody; 28 oktober 2007, 07:58.
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

  • #2
    Re: Fotowedstrijd

    Ik zal eens snuffelen in mijn archief, maar ik vind op de website www.truineer.be niets over een wedstrijd?
    Groetjes,Anita
    Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
    tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

    Comment


    • #3
      Re: Fotowedstrijd

      Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
      Ik zal eens snuffelen in mijn archief, maar ik vind op de website www.truineer.be niets over een wedstrijd?
      Ik heb juist een kijkje genomen op de stei en ik zie dat er bovenaan een banner staat met info als je erop klikt. Ook ik zie dit nu pas. Waarschijnlijk is het juist op de site geplaatst. Dus ju kan gerust insturen.
      Alvast veel succes.


      GRoetjes

      Gerry
      Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Fotowedstrijd

        Ok, ik heb het gevonden! Jij was er wat vlugger bij dan de webmasters van de site zelf! Nu nog achter een geschikt fotooke zoeken!
        Groetjes,Anita
        Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
        tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

        Comment


        • #5
          Re: Fotowedstrijd

          alvast susses allemaal. Op de grote van de foto en het aantal foto's staat geen limiet. De foto wordt wel verkleind om op de site te plaatsen maar de winnende foto zal uiteraard in de grootst mogelijke resolutie moeten worden ingestuurd voor de ontwikkeling.
          Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

          Comment

          Working...
          X