Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

    Hallo

    Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mij bovenstaande lens aan te schaffen. De prijs van dit gevaarte is mij nieuw net iets te veel om goed te zijn en daarom wil ik op zoek gaan naar een mooi exemplaar tweedehands.

    Maar nu komt mijn vraag, waar kan ik het best kijken om deze lens tweedehands te kunnen kopen. Zijn er sites of plaatsen waar je je beter went tot het aankopen van dit soort zaken tweedehands.

    Bedankt.

  • #2
    Re: Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

    Ik zou eerst en vooral al eens proberen hier op het forum bij "gezocht" . . . en daar een topic starten met de vraag naar een Bigma.....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

      En je kan ook eens in de rubriek van aangeboden fotomateriaal gaan snuffelen ,want de Bigma word daar regelmatig aangeboden.

      Ook kan je regelmatig koopjes doen op EBAY maar zorg er wel voor dat je de Bigma in Europa aankoopt,want als je ze in Amerika of Hong Kong aankoopt kan je wel eens invoerrechten mogen betalen.
      Nikon D7000 met batterijgrip,tokina 12-24 mm,sigma 17-70 mm f2.8,nikon 18-200 mm VR,Sigma DG 120 400 4.5 - 5.6 APO HSM ,nikon sb 600 , manfrotto 681b en nog allerhande kleine spullen.

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

        Op al deze plaatsen vind je aangeboden materiaal maar je kan ook een zoekertje plaatsen

        Sinds 1998 de marktplaats voor aankoop en verkoop van tweedehands fotoapparatuur en toebehoren.

        De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.


        Rockads Marketing Hub yakında bu alan adında hizmet vermeye başlayacak.



        Je moet exacte specificaties geven, zoals je camera systeem.
        een Sigma lens voor een Canon kan je niet op een Nikon, Minolta zetten.
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

          Oorspronkelijk geplaatst door VonStroke Bekijk bericht
          Hallo

          Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mij bovenstaande lens aan te schaffen. De prijs van dit gevaarte is mij nieuw net iets te veel om goed te zijn en daarom wil ik op zoek gaan naar een mooi exemplaar tweedehands.

          Maar nu komt mijn vraag, waar kan ik het best kijken om deze lens tweedehands te kunnen kopen. Zijn er sites of plaatsen waar je je beter went tot het aankopen van dit soort zaken tweedehands.

          Bedankt.
          Ze worden hier vaak en bijna nieuw aangeboden: blijkbaar is men er toch niet zo tevreden mee.

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Ze worden hier vaak en bijna nieuw aangeboden: blijkbaar is men er toch niet zo tevreden mee.
            Ik denk dat dat niet met de kwaliteit maar meer met gewicht ervan te maken heeft. Ze is echt wel zwaar en veel mensen mispakken zich eraan vrees ik...
            Tommy
            My homepage : www.digitalviolence.be

            Comment


            • #7
              Re: Sigma 50-500 F4-6.3 APO DG HSM

              Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
              Ik denk dat dat niet met de kwaliteit maar meer met gewicht ervan te maken heeft. Ze is echt wel zwaar en veel mensen mispakken zich eraan vrees ik...
              Hallo Tommy, ik zie dat je ook actief bent op Airliners.net. De reden waarvoor ik mij de lens aanschaf is voornamelijk voor het fotograferen van vliegtuigen. (mijn foto's: http://jetphotos.net/showphotos.php?userid=30062 )

              Ik ken iemand die de Sigma gebruikt met zn 10D en recentelijk 40D en die daar toch erg mooie resultaten mee behaald: http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=896

              Hierboven vertelde me iemand dat de lens op grote afstanden niet zo scherp meer werd maar bij hem zie ik foto's op 500mm die dit wel nog zijn. Heeft dit nu te maken met zn duurdere body's of niet?

              Ik heb een 400D.
              Last edited by VonStroke; 30 oktober 2007, 08:33.

              Comment

              Working...
              X