Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's gevraagd van fz50 en s9600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's gevraagd van fz50 en s9600

    Na heel wat zoekwerk op de site ben ik al een heel stuk wijzer geworden over de voor- en nadelen tussen de pana en de fuji.
    Als elektricien zou ik graag foto's trekken van de verlichtingsarmaturen die ik geplaatst heb.
    Maw binnenshuis, weinig licht, niet echt gemakkelijke situatie voor een bridge(volgens de berichten die ik gelezen heb).
    Maar toch zou ik aan fz50 en s9600 bezitters willen vragen of ze geen foto's kunnen tonen die binnenshuis getrokken zijn, om een idee te krijgen hoe "slecht" deze zijn.
    Ik heb reeds veel foto's gezien van beide toestellen, maar geen binnenshuis.

    Een dslr vind ik toch een beetje duur, voor die paar foto's die ik wil nemen.
    De nikon D40 zou nog net gaan, maar dat is het uiterste maximum, en dan moet het verschil qua fotokwaliteit echt wel groot zijn.

  • #2
    Re: foto's gevraagd van fz50 en s9600

    Ga eens naar zoom daar kun je foto's bekijken per camera type.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: foto's gevraagd van fz50 en s9600

      Met een bridge binnenshuis foto's nemen is niet zo gemakkelijk... als het om 'actie'-foto's gaat.

      Bij mijn weten hebben verlichtingsarmaturen niet de gewoonte om veel rond te lopen dus zet de FZ50 (of Fuji) op statief en gebruik wat langere tijden en je zal prima resultaten bekomen.
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: foto's gevraagd van fz50 en s9600

        hjanssen, op zoom heb ik ook niet direkt iets "in't donker" gevonden.
        Van beide toestellen al mooie foto's tegengekomen, maar altijd buiten of sterk belicht binnen.
        Bij Konijnenberg staat de fz50 op=op.
        Wil dit zeggen dat er een nieuw model op komst is, en ik beter even wacht (mss grotere censor,...??)

        @FilMar, ook bedankt voor de reactie, mss inderdaad geen slecht idee.
        Ik begin de basis van het fotograferen wel een beetje te begrijpen, maar om statief te gebruiken, daar had ik in mijn geval nog niet aan gedacht.
        Last edited by elex; 27 oktober 2007, 20:38.

        Comment

        Working...
        X