Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objektief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • objektief

    hoi,
    ik heb een canon 350d eos.
    welk objekties kan ik het beste kopen om all-round fotos te nemen.
    daar mee bedoel ik ,thuis fotografie,landschappen,een beetje sport,strandfotos,etc.
    hartelijk bedankt

    groetjes
    pierre

  • #2
    Re: objektief

    Alles hangt een beetje af van wat je wil als zoom maar ik heb voor mijn 400D een Sigma 17-70 gekocht en dat vind ik een echt goede koop ttz voor mij een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Als "vakantie"lens twijfel ik tussen de Sigma 18-200 OS, de Tamron 18-250 (helaas geen IS) of de nieuwe Tamron 28-300 VC als die tenminste een beetje op iets trekt .. er zijn nog mogelijkhdeden maar die zijn voor mij een beetje te kort aan de wijde kant .. en ik ben fundamenteel lui dus ik wil maar 1 lens meenemen "op vakantie" .. en "neen" mijn vakantiefotos hoeven niet op de frontpagina van "Vogue" of "Nat. Geographic"

    Comment


    • #3
      Re: objektief

      Als Pierre eerst eens vertelt welke lens of lenzen hij nu heeft en wat hij daaraan mist. En een budget?
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: objektief

        de off topic berichten en reacties er op verwijderd . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: objektief

          als fijne "all-rounder" kan ik u de sigma 18-200 zeker aan bevelen!
          is schappelijk qua prijs en prima kwaliteit!
          grts; M

          Comment


          • #6
            Re: objektief

            De goedkoopste van allemaal 50/1.8
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: objektief

              Als je een pipo zoom zoekt van 18-200 vind ik de Tamron toch een stukje beter dan de Sigma en de 18-250 krijgt (tot mijn stomme verbazing ) ook heel goede reviews.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment

              Working...
              X