Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

    Sinds kort blijft de flitser openstaan. Ook als de camera afstaat, kan ik de flits niet sluiten ... Zijn er nog met dit probleem? En kan je dat zelf oplossen? Of best de camera terugbrengen ter nazicht? (hij is nog in garantie)

  • #2
    Re: Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

    als je het gevoel hebt dat je het geheel gaat forceren en hij echt niet meer dicht wil, zou ik er zelf afblijven en binnen brengen voor herstelling onder garantie.

    als je er zelf aan begint en het lukt niet en ze merken daarna bij ETBASS dat je er zelf aan bezig geweest bent, kan je fluiten naar garantie.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

      zet de camera aan en probeer het eens met verschillende instelling, M/P/AV.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

        Kun je de flits niet meer dicht doen omdat hij niet meer naar beneden wil of blijft hij niet staan in de ingeklapte stand.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          zet de camera aan en probeer het eens met verschillende instelling, M/P/AV.
          grt,bouk.
          ik denk niet dat het een kwestie is van de flits die niet flitst maar effectief de ingebouwde flits die hij/zij niet meer ingeklapt krijgt...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

            Het is idd de flits die niet ingeklapt blijft ...

            Comment


            • #7
              Re: Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

              Haakje afgebroken die de flitser vasthoud?

              Greetz rich
              D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

              Comment


              • #8
                Re: Vraag Canon EOS350d : ingebouwde flitser

                ik heb geen 350D maar ik meen zijdelings gelezen te hebben dat dit een van de fabrikatieproblemen was van de 350D en dat het door Canon herkend werd en alsdusdanig hersteld .. ik kan mij vergissen natuurlijk maar eens op dpreview zoeken zou uitsluitsel kunnen brengen ..
                FWIW

                Comment

                Working...
                X