Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Easyshare ZD710 in Carrefour voor 199€

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Easyshare ZD710 in Carrefour voor 199€

    Hoi
    Ik zou mij een nieuwe digitale camera willen aanschaffen, maar weet niet juist welke!
    Wie helpt mij?
    Moet zeker aanwezig zijn
    1. 10 optische zoom + beeldstbilisator
    2. SD kaart
    3. lion baterij
    4. Max 300€

    Is het waar dat de menu's in de Panasonic niet in het nederlands zijn ?
    (zou toch iets gemakelijker zijn)

    ik dacht zelf aan een van deze
    1. PANASONIC DMCTZ2
    2. Kodak EasyShare ZD710
    3. Panasonic DMC-TZ3
    4. Panasonic DSC FZ8
    Last edited by Tiger Boy; 29 oktober 2007, 16:47. Reden: panasonic in nederlands?

  • #2
    Re: Welke nieuwe digitale camera

    Ik wil u er wel attent op maken dat Sony niet met SD kaartjes werkt, maar met Memory Stick PRO Duo.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Welke nieuwe digitale camera

      Oorspronkelijk geplaatst door Tiger Boy Bekijk bericht
      Hoi
      Ik zou mij een nieuwe digitale camera willen aanschaffen, maar weet niet juist €

      ik dacht zelf aan een van deze
      1. PANASONIC DMCTZ2BLK
      2. Kodak EasyShare ZD710
      3. Panasonic DMC-TZ3
      4. Panasonic DMC-TZ2
      5. SONY DSC-H3
      Even je lijstje korter maken: nr 1 en nr4 zijn hetzelfde ;-) (andere kleur)

      Ben erg tevreden met mijn pana tz1, ik zou dus de tz3 aanraden...
      Succes!

      Comment


      • #4
        Re: Welke nieuwe digitale camera

        tja....
        moeten wij voor jou kiezen?
        Al die toestellen zijn zeer goed!
        Know what you know, and don't know what you don't know.

        Comment


        • #5
          Re: Welke nieuwe digitale camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk bericht
          tja....
          moeten wij voor jou kiezen?
          Al die toestellen zijn zeer goed!
          Lekker zo'n antwoord. De topicstarter heeft al de moeite genomen om vooronderzoek te doen, waarbij hij / zij een lijstje heeft gemaakt met daarop een paar overgebleven modellen. Daarnaast noemt hij / zij een prijs en zijn specificaties. Veel mensen doen die moeite niet als zij hier om camera advies vragen. Bovendien als je geen zin hebt om iemand advies te geven, geef dan geen reply graag.

          De toestellen die je noemt zijn allemaal niet verkeerd. Op Bd zijn al deze modellen wel een keertje eerder besproken (je bent niet de eerste met deze vraag ). Als je de zoekfunctie gebruikt kun je hier ook veel over teruglezen. Voor zover ik weet komt Panasonic hier erg goed uit. Succes met de aankoop.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: Welke nieuwe digitale camera

            Ik heb zelf sinds 2 weken een Panasonic DSC FZ8. Een leuk toestel en het kostte me nieuw 300EUR. (+50EUR: SD-kaart + draagtas) Waarschijnlijk in prijs verlaagd omdat zijn opvolger er is (FZ18)
            Revue Letsgodigital

            Ik ben geïnteresseerd in fotografie, maar kocht om allerlei redenen geen DSLR.
            - Te duur voor een hobby waarvan je niet weet of het je wel ligt.
            - Te veel gesjouw met materiaal (Nu 1tasje)
            - Mogelijkheid om filmpjes te maken
            - Mijn vrouw kan nu ook mooie foto's maken op de 'hartjes-stand'

            Ik weet dat een DSLR waarschijnlijk mooiere beelden levert en 'beter' is. Maar op heden fascineert fotografie me en niet het materiaal.

            De specs en prijs van mijn toestelletje komen ongeveer overeen met hetgeen je zoek. Ik ben er heel tevreden mee en post binnenkort wel foto's.

            Groeten,
            D
            "Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off your goal." - Henry Ford

            Comment


            • #7
              Re: panasonic in nederlands?

              ik heb me laten vertellen dat het menu van panasonic niet in het nederlands is, is dit waar? voor mij als begineling wel erg belangrijk!

              Comment


              • #8
                Re: panasonic in nederlands?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tiger Boy Bekijk bericht
                ik heb me laten vertellen dat het menu van panasonic niet in het nederlands is, is dit waar? voor mij als begineling wel erg belangrijk!

                Ik heb een Panasonic Fz8, ben er erg tevreden over en de menu is in het Nederlands.

                Comment


                • #9
                  Re: panasonic in nederlands?

                  hierbij de gebruiksaanwijzing van TZ3

                  zoals je ziet zijn de menu's in deze gebruiksaanwijzing in het Nederlands, dat zal dan ook wel zo zijn op het toestel denk ik

                  Comment


                  • #10
                    Re: panasonic in nederlands?

                    Als je het toestel gewoon in een Belgische/Nederlandse winkel koopt, zal er wel een Nederlands menu aanwezig zijn.
                    Alles hangt af van de versie.
                    Mvg Tim

                    Comment


                    • #11
                      Re: panasonic in nederlands?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                      Als je het toestel gewoon in een Belgische/Nederlandse winkel koopt, zal er wel een Nederlands menu aanwezig zijn.
                      Alles hangt af van de versie.
                      De taalkeuze is gewoonlijk niet aangepast aan het land waar de camera verkocht wordt, als het menu in het nederlands kan gekozen worden, dan is dat wereldwijd hetzelfde (hier kan je bij de meeste camera's ook chinees kiezen, maar dat doe je best niet omdat het dan niet gemakkelijk zal zijn om het menu terug te zetten).

                      Volgens mij zal je bij Panasonic ook wel degelijk de menu's in het nederlands kunnen zetten, dat is zo bij de meeste andere merken.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: panasonic in nederlands?

                        Ik heb gemerkt dat het bij Panasonic toch wel zo is.
                        Als je het toestel bijvoorbeeld hier http://www.digitalstreet.nl/product_...kq72gk3s9dciv6 koopt, dan zal je geen Nederlandstalig menu hebben. Wel een Engels menu.
                        Mvg Tim

                        Comment


                        • #13
                          Re: panasonic in nederlands?

                          Mijn FZ50 is een europees model, gekocht bij Redcoon. Geen Nederlandstalige handleiding, maar die is wel te downloaden op de Panasonic site. WEL Nederlandstalige menu's.

                          Ik ben overigens zeer tevreden over dit toestel, maar het gaat wel zo'n 100€ boven je budget natuurlijk.
                          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

                          Comment


                          • #14
                            Re: panasonic in nederlands?

                            Ik heb juist een mail gehad dat bij Carrefour de KODAK Easyshare ZD710 + Fototas HAMA Sycase II DFV36 te verkrijgen is voor 199€ vanaf 31/10
                            is toch niet veel geld vor dit toestel of ben ik mis?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Easyshare ZD710 in Carrefour voor 199€

                              kan iemand me helpen?

                              Comment

                              Working...
                              X