Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's op muziek plaatsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's op muziek plaatsen

    Ik ben volop mijn foto's van Mexico op muziek aan het plaatsen, heb al enkele leuke nummers gevonden, maar ik ben nog op zoek naar leuke ideetjes.

    Hebben jullie soms tips of suggesties?
    Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

  • #2
    Re: Foto's op muziek plaatsen

    Ga eens langs de locale bibliotheek, kijk eens bij "wereldmuziek", daar vind je vast gepaste muziek voor je projectje.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's op muziek plaatsen

      Heeft er niemand echte goede suggestes ofzo? Het lijk me echt weinig waarschijnlijk dat niemand dit hier ooit heeft gedaan
      Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

      Comment


      • #4
        Re: Foto's op muziek plaatsen

        Suggesties voor wat? Muziek? Programma? Label op de CD? Hoesje?
        Of voor je hele project? Mss wil je iets weten over kaders oid?

        Stel eens een concrete vraag en je krijgt een duidelijker antwoord want de suggestie om de bib te bezoeken vind ik toch een 9/10 waard!

        Over muziek :

        Ik probeer steeds een contrast te zoeken tussen het beeld en de muziek.
        IJshockeyfoto's op muziek van mozart (een techno remix, naam song zit een "o" in als woord, ik kan het nog laten weten) of andreas bocelli deed het tot nu toe heel goed.

        Op de remix ben ik nu foto's van het eerste team aan het plaatsen met photo2VCD. Wanneer dat koor nu uit zijn dak gaat krijg je gewoon koude rillingen. De foto's flitsen in heel snel tempo voorbij. Bom bom bom bom, bom bom bom bom booooooom... aaaaggghhhhh.. emoties!!!!!

        De show van de U8 ijshockeyspelers tijdens wedstrijden op muziek van deze laatste maakte dat velen een traantje moesten wegpinken.

        In ieder geval, neem je tijd en bespaar niet op moeite want het renderen neemt wel wat tijd in beslag, vergeet ook niet het project na het branden op te slaan want meestal zie je de schoonheidsfoutjes pas als je de CD of DVD bekijkt.
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #5
          Re: Foto's op muziek plaatsen

          De soundtrack van de film "the mexican" misschien? Die klinkt redelijk modern met duidelijk Mexicaanse tonen (voor zover ik me de film kan herinneren).
          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

          Comment


          • #6
            Re: Foto's op muziek plaatsen

            Kijk eens op shockwave-sound.com Je moet er wel voor betalen, maar ben er haast van overtuigd dat er wat voor je bij zit.

            gr. Edwin
            Nikon D300 met MB-D10
            Nikon 200-400/4 VR

            Comment

            Working...
            X