Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gedaan na week 27?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gedaan na week 27?

    De foto van "het paard aan de kust" die op de openingspagina staat vind ik dus ontzettend mooi.
    Maar nergens vind ik een mogelijkheid om naar de topic te gaan waar deze foto is gepost.
    Als ik de foto aanklik staat er bij "meer details" immers geen aanklikbare URL.

    Dan maar gaan zoeken bij het onderdeel "Foto's"...dacht ik.
    Maar daar stopt het bij week 27. Wat ondertussen al een paar maanden geleden is, schat ik.

    Hoe dient iemand tewerk tegaan om foto's op te sporen die op de openingspagina getoond worden? En waarom is de 27ste week de laatste?

  • #2
    Re: Gedaan na week 27?

    Topic voor jou even opgezocht, was echt niet veel werk

    Pootjebaden in Westende

    Wat een zoekfunctie zoals kan doen
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Gedaan na week 27?

      Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
      Topic voor jou even opgezocht, was echt niet veel werk

      Pootjebaden in Westende

      Wat een zoekfunctie zoals kan doen
      Hartelijk dank hoor Soeki Wan.
      Maar die foto was eigenlijk meer bedoeld als voorbeeld.
      Mijn vragen zijn er dan ook niet echt mee beantwoord.

      Comment


      • #4
        Re: Gedaan na week 27?

        Foto's is de Hall of Fame Archief.

        De laatste weken staan in het Hall of Fame forum..
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Gedaan na week 27?

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Foto's is de Hall of Fame Archief.

          De laatste weken staan in het Hall of Fame forum..
          Okay, bedankt voor het antwoord.
          Het "hall of fame"-forum gaat echter maar terug tot week 38.
          Dat zijn dus 11 weken die nergens terug te vinden zijn. Niet in het archief, noch in het forum. Wat dus veel is en vooral heel jammer.
          Als ik me niet vergis was het vroeger wel mogelijk om van een foto op de openingspagina, via de URL in "meer details", naar de topic te gaan waar deze foto was gepost. Is er een reden waarom dit gewijzigd is?

          Comment


          • #6
            Re: Gedaan na week 27?

            Ze zijn nog steeds te vinden hoor.
            Als je bovenaan op 'foto's' klikt dan krijg je het gehele HOF archief.

            http://www.belgiumdigital.com/fotos
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: Gedaan na week 27?

              Oorspronkelijk geplaatst door Lucdepeut Bekijk bericht
              De foto van "het paard aan de kust" die op de openingspagina staat vind ik dus ontzettend mooi.
              Maar nergens vind ik een mogelijkheid om naar de topic te gaan waar deze foto is gepost.
              Als ik de foto aanklik staat er bij "meer details" immers geen aanklikbare URL.

              Dan maar gaan zoeken bij het onderdeel "Foto's"...dacht ik.
              Maar daar stopt het bij week 27. Wat ondertussen al een paar maanden geleden is, schat ik.

              Hoe dient iemand tewerk tegaan om foto's op te sporen die op de openingspagina getoond worden? En waarom is de 27ste week de laatste?
              Wat de HoF-foto's betreft, die worden na publicatie als Picture of the Day op de homepage verder door BD gehost en ondergebracht in de "Foto's" sectie. Door ernstig tijdsgebrek heb ik die taak steeds moeten uitstellen, mijn excuses daarvoor. Zodra ik een dagje vrijaf heb, zal ik deze bijwerken.

              Voor de andere POTD foto's (niet-HoF foto's): normaal gezien wordt er hier een link gegeven naar de topic ter zake. Ik vrees dat de samensteller van de POTD lijst ook een bochtje heeft afgesneden wegens hetzelfde probleem. De organisatie van de laatste AV zal er waarschijnlijk voor veel tussenzitten.


              Willy
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Re: Gedaan na week 27?

                Toch even op deze link klikken. (WK28)
                Of deze link (WK29)
                Alles staat er nog hoor.

                Groetjes
                Skitch
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment

                Working...
                X