Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rose pioenroos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rose pioenroos



    Fuji Finepix S 5500, geen flitser gebruikt, 400 Iso, exposure 1/100, autostand
    Bujin

  • #2
    Re: rose pioenroos

    mooie kleuren op sommige plaatsen maar ook uitgebrande plekjes
    veel ruis en mist scherpte
    sorry,
    Last edited by devid; 22 oktober 2007, 07:54.
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: rose pioenroos

      De compo vind ik goed, maar de kleuren zijn niet optimaal en de foto heeft weinig scherpte & detail (wel ruis).

      Na het bekijken van je foto's hier op BD en op je site vermoed ik dat je met een niet-gecalibreerd scherm werkt. Dit kan je kleuren stukken natuurlijker maken...
      Instagram | The RX1 Files

      Comment


      • #4
        Re: rose pioenroos

        Beste buijn,

        ik stel hier om dit forum vast dat je terug de kritiek op je opnames niet kan verteren.... Ik sluit me ook aan bij de kritiek hier geuit (kleur, ruis, scherpte ). J e opnames is niet showcase waardig, post hem in fotodiscussie zodat je kunt leren uit de commentaar.

        Ik las dat je gevechtsportleraar bent. Wat zou jij ervan denken doen als een witte gordel de kritiek van een zwarte gordel niet verteren en openlijk een zwarte gordel belachelijk maakt.
        Never argue with a stupid man........ en verder heb ik je site bekeken, stelt ook geen fok voor!
        In de japanse zen-filosofie moet je gans je leven leren en getuig je van respect voor anderen.

        Comment


        • #5
          Re: rose pioenroos

          Beste,

          ik kan mij niet van de indruk ontdoen, dat u speciaal dergelijke foto's post om reacties en gepalaver uit te lokken.
          Heb op je website gekeken, en jawel daar staat beter werk op, zeker qua compo en gedachte.
          Merk wel dat je steeds vervalt in het overdadig verscherpen van foto's en je je post-process technieken niet altijd even goed verzorgd.

          Zelf vind ik deze foto ook weinigzeggend en hou ik niet van die oververzadigde kleuren. Geef mij maar een zachte plaat...
          Maar ja smaken en kleuren hé...

          Dit forum is zeker niet gemaakt om ruzie te maken en persoonlijk te worden.
          Dus raad ik u aan om de spelregels te volgen en het voor iedereen aangenaam te houden.

          Zelf zal ik mij vanaf nu onthouden van eender welke kritiek en/of beoordeling op uw foto's, tenzij u uw houding aanpast en laat blijken dat u wel openstaat voor de mening van anderen (ook al komen dezen dan misschien niet altijd overeen met de uwe).

          Dus denk ik dat de bal in uw kamp ligt om al dan niet een tweede kans te krijgen...

          Mvg. Pete
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: rose pioenroos

            Prachtige foto weeral
            FUJI XT2

            Comment


            • #7
              Re: rose pioenroos

              Een dergelijke kwaliteit kan ook ik niet evenaren. Proficiat !
              :::: Canon :::: 1D MkII N
              :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
              :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

              Comment


              • #8
                Re: rose pioenroos

                daar TS een ban heeft(terrecht trouwens) vind ik het toch niet zo fair, met satirisch omklede comments te blijven geven, daar TS zelf niet meer kan/mag reageren.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: rose pioenroos

                  Nochtans spijtig dat hij gebannen is, ik kon me kostelijk ammuseren met het lezen van de man zijn commentaar!
                  Canon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L

                  Comment


                  • #10
                    Re: rose pioenroos

                    Oorspronkelijk geplaatst door svenbombeke Bekijk bericht
                    Nochtans spijtig dat hij gebannen is, ik kon me kostelijk ammuseren met het lezen van de man zijn commentaar!
                    Is hij hier ook al gebant????? goh.... wat verwonderlijk hahaha ken meer forums........
                    Camera: [Fujifilm s9500] Flits: [Metz 36 c2] Filter: [Hoya UV] Softbox: [Lumiquest Ultrabounce]

                    Comment

                    Working...
                    X