Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw toestel

    Kan mij iemand een beetje meer raad geven over een lumix tz 3 of het moeite is aan te schaffen of toch naar iets anders uitkijken
    zoek een compact toestel omdat ik een d80 heb en soms wa groot vindt om mee te nemen
    dank u groetjes wannes

  • #2
    Re: nieuw toestel

    ik heb zelf geen ervaring met het toestel maar hier een beoordeling (bovenaan naast "hoofdstuk" klikken voor de volgende pagina's en de conclusie)
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

    een andere:
    This website is for sale! fotocentraal.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, fotocentraal.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

    het toestel heeft wel een mooie zoom maar geen optische zoeker, dit kan soms problemen geven bij fel zonlicht omdat het LCD scherm niet kantelbaar is

    Comment


    • #3
      Re: nieuw toestel

      ik heb een tz2 en vind de foto's echt wel de moeite, zelfs vergeleken met mijn vorige fz50 niet veel verschil.

      De tz3 zal wel niet slechter zijn zeker. de groothoek en 10 zoom is erg handig.
      nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

      Comment


      • #4
        Re: nieuw toestel

        Ik wil een nieuw toestel aanschaffen.
        en dacht aan de tz3, maar is deze menu in het nederlands
        Daar ik een beginner ben is een nederlands menu geen overbodige luxe.
        mvg Vincent

        Comment


        • #5
          Re: nieuw toestel

          Ik heb een tz1 gehad en was er zeer tevreden over
          nederlandse handleiding heb ik in de tijd gedownload in pdf
          en uitgeprint .
          tz3 zal wel niet slechter zijn veronderstel ik .

          Comment


          • #6
            Re: nieuw toestel

            hier heb je de gebruiksaanwijzing van TZ3 in het Nederlands, je kan alles al even bekijken http://support.panasonic.be/shop/dat...MCTZ2-3_NL.pdf
            veel succes

            Comment

            Working...
            X