Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bezoek in mijn tuinhuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bezoek in mijn tuinhuis

    Deze morgen kwam ik in mijn tuinhuis en deze zat daar op de grond. Ben onmiddellijk mijn fototoestel gaan halen en daarna beestje uitgelaten.

    Wat vinden jullie ervan?

    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

  • #2
    Re: bezoek in mijn tuinhuis

    Schitterende Dagpauwoog, nét een aardig plekkie voor de komende winter/zijn pensioen gevonden; wordt ie weer buiten gezet......
    'k ga voor de plaatjes, hardware en techniek zijn voor mij daaraan onderschikt.

    Comment


    • #3
      Re: bezoek in mijn tuinhuis

      Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
      Deze morgen kwam ik in mijn tuinhuis en deze zat daar op de grond. Ben onmiddellijk mijn fototoestel gaan halen en daarna beestje uitgelaten.
      Je had de vlinder beter laten zitten, ze overwinteren namelijk graag in tuinhuisjes.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: bezoek in mijn tuinhuis

        Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
        Je had de vlinder beter laten zitten, ze overwinteren namelijk graag in tuinhuisjes.
        Sorry, ik zal de deur van ons tuinhuisje vanavond op een kiertje zetten.
        Ik dacht gewoon dat dit beestje naar buiten wou.
        Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
        De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

        Comment

        Working...
        X