Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddo-art

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paddo-art

    Twee experimentjes met paddo's als onderwerp. Beide foto's enkel met natuurlijk licht.


    1. Modernistische Russula




    2. Porseleinzwam van onderuit bekeken

    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Paddo-art

    Weer twee pareltjes
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Paddo-art

      mooi !
      voor mij de tweede

      grtz
      Liesbet
      mvg,
      Liesbet

      Comment


      • #4
        Re: Paddo-art

        Met name nr. 2 is een pracht exemplaar.

        Grt.
        Roevca

        Comment


        • #5
          Re: Paddo-art

          Weer twee meesterwerken
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: Paddo-art

            Héél knap Jan
            Wou dat ik mij nu ook een beetje meer kon vrijmaken als ik dat hier allemaal zie...maar het geeft mij ook al voldoening.
            "Als ik ooit eens vijf minuutjes tijd heb...dan begin ik er alvast eens aan...."
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

            Comment


            • #7
              Re: Paddo-art

              Toch voorkeur voor twee, mis bij één een beetje de typische Pendragon achtergrond (lees zeer egale achtergrond) in combinatie met de ietsje uitgebrande paddo rand was de keus dus vlug gemaakt.
              Qua compo kunnen beide opnames me wel bekoren, maar eerlijk toegegeven ( en nu ben ik zeer voorzichtig) met dergelijke reputatie had ik net ietsje meer verwacht.
              Hopelijk neem je mij dit niet kwalijk, het is zeker geen kritiek eerder mijn persoonlijke mening.

              mvg Luc.
              BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

              Comment


              • #8
                Re: Paddo-art

                Mooi, zoals altijd ben je nen hele straffe als het gaat over dof
                BD0723BE

                Comment


                • #9
                  Re: Paddo-art

                  Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
                  Toch voorkeur voor twee, mis bij één een beetje de typische Pendragon achtergrond (lees zeer egale achtergrond) in combinatie met de ietsje uitgebrande paddo rand was de keus dus vlug gemaakt.
                  Qua compo kunnen beide opnames me wel bekoren, maar eerlijk toegegeven ( en nu ben ik zeer voorzichtig) met dergelijke reputatie had ik net ietsje meer verwacht.
                  Hopelijk neem je mij dit niet kwalijk, het is zeker geen kritiek eerder mijn persoonlijke mening.

                  mvg Luc.
                  Moet kunnen

                  En, tussen ons gezegd en gezwegen, van een eventuele reputatie lig ik niet wakker. Anders moet ik niets nieuws meer proberen.
                  Meer foto's op mijn website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paddo-art

                    Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                    Moet kunnen

                    En, tussen ons gezegd en gezwegen, van een eventuele reputatie lig ik niet wakker. Anders moet ik niets nieuws meer proberen.
                    Mag zeker gezegd worden, maar verwachte ook dat ik dit kwijt kon natuurlijk moet men blijven zoeken en proberen te vernieuwen bedoel enkel dat je op fototechnisch vlak toch nog stukken voor ligt en dan spiegel je daar aan en heb je ook bepaalde verwachtingen, ik kan de bal volledig verkeerd slaan maar had hier zo iets van dit is maar een 90 % Pendragon, alhoewel hij 100% Pendragon is.
                    Misschien leg ik de lat iets te hoog voor mijzelf maar dit is juist het uitdagende laat vandaag de dag zijn dat ik na 17000 opnames mijn eerste vergroting ben gaan ophalen waar ik 100% tevreden over was en ondertussen aan de muur hangt en eerlijk gezegd zelfs hier zit een stukje Pendragon in.

                    groeten Luc.
                    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paddo-art

                      Twee toppers!
                      Frebeat

                      Meer foto's op http://www.sightings.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Paddo-art

                        Prachtige werken.

                        mvg,

                        Roland

                        Comment


                        • #13
                          Re: Paddo-art

                          ik ga voor de 2e.... een mooie..

                          Comment


                          • #14
                            Re: Paddo-art

                            Nr.1 vind ik persoonlijk (maar da's dan ook mijn mening en daarom niet de algemene regel) iets te weinig dieptescherpte hebben.
                            Heb al gelijkaardige foto's zien verschijnen op het forum van anderen, waar blijkbaar iedereen dat oordeel velde.
                            Compo is zeker mooi en kleurenspel ook, maar iets meer DOF had voor mij beter geweest.

                            Nr.2 daarentegen vind ik een hele mooie Zeer goed gekozen standpunt, anders dan de doorsnee paddo-platen en mooie DOF.


                            Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
                            mis bij één een beetje de typische Pendragon achtergrond (lees zeer egale achtergrond)
                            Waarschijnlijk heel goed bedoeld, maar persoonlijk vind ik dat deze uitlating een beetje afbreuk doet aan het werk van anderen.
                            Denk dat het bekomen van een mooi en egaal bokeh zeker en vast geen stijl is van één persoon. Er zijn hier nog wel anderen die prachtige platen posten met een even mooie egale achtergrond... Denk maar aan Macroshopper
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Paddo-art

                              Geef mij nummer 2 maar
                              marlies
                              Groetjes Marlies

                              https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X