Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware Sony A100 voor KM 5D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Firmware Sony A100 voor KM 5D?

    Onlangs zag ik in een tijdschrift enkele tips voor de Sony Alpha 100 beter af te stellen (verbeterd resultaat behalen ).
    De structuur en opbouw van de menu van de Sony Alpha 100 en de Konica Minolta 5D zijn identiek. v.b. in het eerste menu staat bij de Sony één regel meer over : Eye start. Deze functie zit niet in de KM 5D, maar is technsich geen probleem.
    Daar de KM 5D geen update van firmware heeft gehad, is mijn vraag of de laatste versie van de Sony A100 de: 1.02 past op de KM 5D??
    Ik vind hier nergens niks concreet over terug.

    De pluspunten zouden zijn:
    *Oplossing voor het heel zelden optredende probleem waarbij RAW-bestanden niet kunnen worden geopend met de meegeleverde Picture Motion Browser-software.
    *Betere gradatie in foto's bij een sluitersnelheid van 1 of meer seconden.
    *Betere afdrukkwaliteit van foto's die met behulp van PRINT Image Matching zijn afgedrukt op een Epson(r) printer.

    Niet dat het moet , maar t mag hé.
    Dank bij voorbaat

  • #2
    Re: Firmware Sony A100 voor KM 5D?

    Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
    Onlangs zag ik in een tijdschrift enkele tips voor de Sony Alpha 100 beter af te stellen (verbeterd resultaat behalen ).
    De structuur en opbouw van de menu van de Sony Alpha 100 en de Konica Minolta 5D zijn identiek. v.b. in het eerste menu staat bij de Sony één regel meer over : Eye start. Deze functie zit niet in de KM 5D, maar is technsich geen probleem.
    Daar de KM 5D geen update van firmware heeft gehad, is mijn vraag of de laatste versie van de Sony A100 de: 1.02 past op de KM 5D??
    Ik vind hier nergens niks concreet over terug.

    De pluspunten zouden zijn:
    *Oplossing voor het heel zelden optredende probleem waarbij RAW-bestanden niet kunnen worden geopend met de meegeleverde Picture Motion Browser-software.
    *Betere gradatie in foto's bij een sluitersnelheid van 1 of meer seconden.
    *Betere afdrukkwaliteit van foto's die met behulp van PRINT Image Matching zijn afgedrukt op een Epson(r) printer.

    Niet dat het moet , maar t mag hé.
    Dank bij voorbaat

    Heb je het probleem van de raw al gehad?
    Gebruik je dikwijls meer dan 1 sec belichting?
    Heb je wel een Epson printer, en zo ja, gebruik je print image matching?

    Als het niet moet, laat het dan! je kan in het slechtste geval je km5d naar de eeuwige jachtvelden verhuizen...

    Comment


    • #3
      Re: Firmware Sony A100 voor KM 5D?

      Daar de KM 5D geen update van firmware heeft gehad, is mijn vraag of de laatste versie van de Sony A100 de: 1.02 past op de KM 5D??
      dit lijkt me sterk...
      test

      Comment


      • #4
        Re: Firmware Sony A100 voor KM 5D?

        Ik denk dat ik de wijze raad van Rudy ga opvolgen
        Thanks.

        Comment


        • #5
          Re: Firmware Sony A100 voor KM 5D?

          Met mijn Minolta gaat alles goed , dus ...... ik blijf er af,zoals Rudy.
          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
          Web-Albums

          Comment

          Working...
          X