Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panasonic fz8 of sony cybershot H9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • panasonic fz8 of sony cybershot H9

    Vandaag ben ik bij enkele winkels langs geweest met als resultaat dat de FZ8 of de H9(7) mijn voorkeur krijgen zijn er mensen die ervaring hebben met deze toestellen .DE fz8 zou niet zo goed zijn met groot hoek (36-432mm) maar dit zou perfect opgelost worden met een voorzet lens deze verkoper beweert dat deze lenzen evenwaardig zijn aan de lenzen van de grootte dslr camera.Naar mijn inziens is het enige verschil tussen de h9 en deh7 een kantelbaar lcd scherm ik vraag mij af of dit de meerprijs waard is.
    Last edited by jeisgat; 18 oktober 2007, 11:42.
    Panasonic FZ8

  • #2
    Re: panasonic fz8 of sony cybershot H9

    Ik heb een Sony H9 en had voordien de FZ7 (voorloper F8). In mijn ogen zijn beide goede toestellen.
    Dus ik ga de keuze niet voor je maken

    Of het kantelbaarscherm van de H9 zijn meerprijs waard is laat ik in het midden. Ik maak er regelmatig gebruik van voor mijn macro's. Het verschil zit hem ook in de grootte en kwaliteit van het LCD-scherm (H9 dubbel zoveel pixels als H7).
    Als je bij het macroforum kijkt zie je foto's die ik genomen heb met de H9.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: panasonic fz8 of sony cybershot H9

      Heb sinds enkele maanden de panasonic DMC-FZ8.
      Ben zeer tevreden over het toestel.
      Zoomfunctie OK
      Macro is OK.
      groeten.A.C.
      Met Vele Groeten-Cuvoll-
      Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
      BD 1000BE

      Comment


      • #4
        Re: panasonic fz8 of sony cybershot H9

        Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
        Ik heb een Sony H9 en had voordien de FZ7 (voorloper F8). In mijn ogen zijn beide goede toestellen.
        Dus ik ga de keuze niet voor je maken

        Of het kantelbaarscherm van de H9 zijn meerprijs waard is laat ik in het midden. Ik maak er regelmatig gebruik van voor mijn macro's. Het verschil zit hem ook in de grootte en kwaliteit van het LCD-scherm (H9 dubbel zoveel pixels als H7).
        Als je bij het macroforum kijkt zie je foto's die ik genomen heb met de H9.
        Inderdaad zeer mooie foto's worden deze genomen met de macro stand van het toestel of met zo een opzet lens met of zonder statief ik ben een leek en wil graag bij leren.
        Panasonic FZ8

        Comment


        • #5
          Re: panasonic fz8 of sony cybershot H9

          Alvorens te kopen, kijk hier eens naar wat voorbeelden van foto's van eigenaars van de nieuwe FZ18 (28-504mm)
          Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment

          Working...
          X