Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grobet antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • grobet antwerpen

    hoi,al eens gekeken bij www.grobet.be
    nu ook een webwinkel en grote voordeel dat dit ook een groothandel is voor andere winkels en naar het blijkt en hebben die ook een winkel in antwerpen naar het schijnt zijn de 2 die achter den toog staan krakken in hun vak.
    doen zelfs demo's,nu voor zaterdag staat er ook iets op de site.

  • #2
    Re: grobet antwerpen

    Ik koop daar regelmatig iets en ben er zeer tevreden van
    aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...


    doe ik dat lekker niet!

    Comment


    • #3
      Re: grobet antwerpen

      Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
      hoi,al eens gekeken bij www.grobet.be
      nu ook een webwinkel en grote voordeel dat dit ook een groothandel is voor andere winkels en naar het blijkt en hebben die ook een winkel in antwerpen naar het schijnt zijn de 2 die achter den toog staan krakken in hun vak.
      doen zelfs demo's,nu voor zaterdag staat er ook iets op de site.
      Wel geschrokken van de prijs van hun profiel dienstverlening en dit voor een eenvoudig printerprofiel. Dan verkies ik toch onmiddelijk de marc-en-ciel.be profielservice.

      Comment


      • #4
        Re: grobet antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
        hoi,al eens gekeken bij www.grobet.be
        nu ook een webwinkel en grote voordeel dat dit ook een groothandel is voor andere winkels en naar het blijkt en hebben die ook een winkel in antwerpen naar het schijnt zijn de 2 die achter den toog staan krakken in hun vak.
        doen zelfs demo's,nu voor zaterdag staat er ook iets op de site.
        Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
        je kan proberen,maar het is zijn woord tegen het jouwe natuurlijk
        tip,kijk ook eens nnarwww.grobet.be,is ook goe bezig denk ik.en da is nog ne groothandel ook en heeft ook ne winkel,doenook regelmatig demo's,nu zaterdag al.
        Wordt gij betaald door Grobet ofzo?

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • #5
          Re: grobet antwerpen

          véél te duur...

          Comment


          • #6
            Re: grobet antwerpen

            idd, ze zijn veel te duur. Kerel was ook niet echt vriendelijk.
            Als je belt nemen ze 9/10 nooit op omdat ze bezig zijn in de winkel.

            Ik wilde een 30D kopen toen de 40D net uit was en hij lachtte me bijna uit dat ik iets verouderd ging kopen. En dat die 18-55 kitlens brol was.
            Die lens is inderdaad niet super maar goed genoeg voor fun photos met de familie. Vandaar dat ik de 70-200 erbij gekocht heb. Maar bon, ik ben alles ergens anders gaan kopen en het was nog goedkoper ook.
            Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
            Meer op: www.xindi.be

            Comment


            • #7
              Re: grobet antwerpen

              Te duur is een beetje eenzijdig gesteld - als je een aantal lenzen vergelijkt kom je toch tot de conclusie dat zij soms goedkoper zijn dan bvb Konijnenberg (bvb nieuwe Nikkors 14-24 en 24-70). Het is allemaal wat vergelijken en in ieder geval gemakkelijker dan steeds te moeten bellen om de prijs te weten.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: grobet antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Wordt gij betaald door Grobet ofzo?

                Dave
                bijlange niet,stel alleen maar vast,er zijn wel andere op het forum die bv de konijnenbergen, foto rubens enz.ophemelen,bij grobet heb ik die ervaring niet gehad,da was pas service.,en sorry voor de hint zoals je er zovelen tegenkomt,ondervinden moet je het toch zelf altijd hoor,het is voor iedereen even anders hé

                Comment


                • #9
                  Re: grobet antwerpen

                  Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
                  bijlange niet,stel alleen maar vast,er zijn wel andere op het forum die bv de konijnenbergen, foto rubens enz.ophemelen,bij grobet heb ik die ervaring niet gehad,da was pas service.,en sorry voor de hint zoals je er zovelen tegenkomt,ondervinden moet je het toch zelf altijd hoor,het is voor iedereen even anders hé
                  Ophemelen? Misschien eerder ervaringen uitwisselen uit eigen hand. Ipv "'t blijkt" en "'t schijnt" en 't klonk nogal publicitair, uwen 'hint'.

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #10
                    Re: grobet antwerpen

                    Mag zeker niet klagen van de sevice van Grobet. Ben er ook klant.... als de prijs me aanstaat. Het is zoals bij alle huizen dat artikelen soms lager staat als bij de concurentie, om dan weer met andere artikelen duurder te zijn.
                    De service is er goed, deskundigheid over het algemeen meer dan ok.
                    En ze nemen ruim de tijd om je te woord te staan wat,.... voor de wachtende soms slecht uit komt
                    Mvg,
                    SW
                    BD1071BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: grobet antwerpen

                      Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk bericht
                      idd, ze zijn veel te duur.
                      Ik heb geen ervaring met de service van Grobet, maar de laatste weken
                      heb ik bij verschiilende Belgische winkel wat prijzen opgevraagd van de
                      nieuwe Nikon 24-70 en die was bij hen toch het goedkoopst. Andere
                      producten zijn bij hen dan precies weer duurder.

                      Comment

                      Working...
                      X