Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon ef 28mm f2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon ef 28mm f2.8

    Beste jongens en meisjes,

    ik ben een beetje op zoek naar een groothoeklens en aangezien mijn budget beperkt is, wil ik misschien de 28mm f2.8 kopen (de goedkope versie).
    nou wilde ik weten of iemand ervaring heeft met deze lens of dat iemand een betere optie weet tot 150 euro.

    bij voorbaat heel veel dank,
    Lucas

    P.S.
    ik heb al rond gezocht naar revieuws maar echt niet veel bijzonders gevonden

  • #2
    Re: canon ef 28mm f2.8

    Het lijkt mij heel lastig om in die prijsklassen een lens te vinden.

    Is de 18-55 kit lens niks voor jou?
    Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: canon ef 28mm f2.8

      Geen idee als het mag van de admins maar kijk hier eens voor je review

      Canon EF 28mm f/2.8
      Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
      Meer op: www.xindi.be

      Comment


      • #4
        Re: canon ef 28mm f2.8

        Oorspronkelijk geplaatst door haminocules predatec Bekijk bericht
        Beste jongens en meisjes,

        ik ben een beetje op zoek naar een groothoeklens en aangezien mijn budget beperkt is, wil ik misschien de 28mm f2.8 kopen (de goedkope versie).
        nou wilde ik weten of iemand ervaring heeft met deze lens of dat iemand een betere optie weet tot 150 euro.
        Welke camera ? 28mm is breed op een FF, maar niet meer op cropcamera (3xxD/400D/xxD). Dan kan je beter uitkijken naar de kitlens (18-55). En die heb je voor minder dan 150 Euro.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

        Comment


        • #5
          Re: canon ef 28mm f2.8

          Hey mensen,

          Heel erg bedankt voor jullie comments, vooral die link heeft me goed geholpen, ik ga gewoon naar een winkel en chek alle zelfde lenzen om de beste eruit halen. Na wat ik gelezen heb, lijkt het me wel een fijne lens, vooral vanwege die 2.8 op concerten. Ik heb zelf trouwens een 350d.
          Ik heb al enkele lenzen op 2.8 maar die zijn manueel en ik ben niet zo'n held in het donker te manueel focussen.

          Heel erg bedankt,
          Lucas

          Comment


          • #6
            Re: canon ef 28mm f2.8

            dit weekend of volgend (?) ook canon discovery days in brussel...
            Last edited by Koen Bé; 18 oktober 2007, 22:05.
            Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

            Comment


            • #7
              Re: canon ef 28mm f2.8

              Oorspronkelijk geplaatst door haminocules predatec Bekijk bericht
              Hey mensen,

              Heel erg bedankt voor jullie comments, vooral die link heeft me goed geholpen, ik ga gewoon naar een winkel en chek alle zelfde lenzen om de beste eruit halen. Na wat ik gelezen heb, lijkt het me wel een fijne lens, vooral vanwege die 2.8 op concerten. Ik heb zelf trouwens een 350d.
              Ik heb al enkele lenzen op 2.8 maar die zijn manueel en ik ben niet zo'n held in het donker te manueel focussen.

              Heel erg bedankt,
              Lucas
              Een heel goed lensje, scherp en klein/licht en een beeldhoek prima voor allround gebruik, voor concerten zou ik de 50/1,8 erbij nemen, goedkoop en goed

              Comment

              Working...
              X