Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongepubliceerde D3 foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ongepubliceerde D3 foto





    De lens was trouwens ook niet mis.

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

  • #2
    Re: Ongepubliceerde D3 foto

    Een ongepubliceerde D3 foto of een foto van een D3...kijk eens in de rand. Maar hij nu toch wel gepubliceerd.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Ongepubliceerde D3 foto

      Deze had hier ook beter achterwege kunnen blijven.

      Comment


      • #4
        Re: Ongepubliceerde D3 foto

        Steve Billast aan de andere kant van het meer?

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Ongepubliceerde D3 foto

          i know That guy,
          i know That guy,
          i know That guy ...

          én? resultaten?

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Ongepubliceerde D3 foto

            Wat een materiaal
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • #7
              Re: Ongepubliceerde D3 foto

              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              én? resultaten?
              mm
              Helaas was het cf deurtje met tape afgeplakt, en stond er een kerel met een baseballbat en een pitbull naast.
              Gaan lopen met het toestel zat er ook niet in want dan moesten we overboord van de Flandria in 't Scheld springen (+ de boel eerst inpakken in de pelicase zou iets te langduren en opvallen). Rob is wel een echt hunk, maar zolang kon hij de aanwezige fotografen niet bezig houden, en die van Nikon en Grobet zijn echt wel wat gewoon. ...

              Jo
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Ongepubliceerde D3 foto

                Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                Helaas was het cf deurtje met tape afgeplakt
                Jo
                Ik vraag mij nog altijd af wat Nikon te verbergen heeft, als Canon een nieuwe camera voorstelt, dan doen ze er niet zo geheimzinnig over, en bovendien kan je die gewoonlijk al héél kort daarna zelf kopen. De Canon 40D is ongeveer samen met de D3/D300 aangekondigd, en ik gebruik die nu toch al een paar weken (en iedereen mag gerust de resultaten zien).
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Ongepubliceerde D3 foto

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Ik vraag mij nog altijd af wat Nikon te verbergen heeft, als Canon een nieuwe camera voorstelt, dan doen ze er niet zo geheimzinnig over, en bovendien kan je die gewoonlijk al héél kort daarna zelf kopen. De Canon 40D is ongeveer samen met de D3/D300 aangekondigd, en ik gebruik die nu toch al een paar weken (en iedereen mag gerust de resultaten zien).

                  Daar heb je een punt - de geheimhouding neemt lachwekkende vormen aan. Bovendien ligt hij in november in de winkels (althans dat belooft Nikon ons).
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ongepubliceerde D3 foto

                    geheimhouding? maak een afspraak met NPS, en je kan die cam gaan testen, de resultaten bekijken op scherm, prints van jpg's recht uit de camera op groot formaat afgedrukt minitieus aan een critisch onderzoek onderwerpen ..

                    maar als je nu nog niet besteld hebt bij je pro dealer, zal je hem met kerstmis zeker nog niet hebben .. alle beschikbare toestellen voor de eerste maanden zijn al lang verkocht. Ik denk dat als je nu nog op een wachtlijst intekent, je niet voor maart/april volgend jaar de cam mag verwachten, en dan ben ik nog optimistisch

                    ja, koop allen een canon, dan worden onze wahctlijsten wat korter

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ongepubliceerde D3 foto

                      Amai die riem die schreeuwt ook steel mij!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ongepubliceerde D3 foto

                        Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                        geheimhouding? maak een afspraak met NPS, en je kan die cam gaan testen, de resultaten bekijken op scherm, prints van jpg's recht uit de camera op groot formaat afgedrukt minitieus aan een critisch onderzoek onderwerpen ..
                        Alsof iedereen die belangstelling heeft voor de D3 of de D300 gelijk een afspraak kan maken.
                        Er moet duidelijk iets ernstig verkeerd zijn met de nieuwe Nikons.
                        Alsof je een nieuwe auto kan bekijken en zelfs starten, maar wegens een onduidelijke reden er geen meter mee kan rijden.

                        Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                        maar als je nu nog niet besteld hebt bij je pro dealer, zal je hem met kerstmis zeker nog niet hebben .. alle beschikbare toestellen voor de eerste maanden zijn al lang verkocht. Ik denk dat als je nu nog op een wachtlijst intekent, je niet voor maart/april volgend jaar de cam mag verwachten, en dan ben ik nog optimistisch
                        Iedereen kan maar hopen dat, eenmaal die belachelijke geheimhouding voorbij is, er gelijk een erg onaangename verrassing uit de kast komt vallen , zodat de wachtlijsten onmiddelijk een stuk korter worden.

                        Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                        ja, koop allen een canon, dan worden onze wahctlijsten wat korter
                        Bedankt.
                        Ik wacht in geen geval tot de zomer van 2008.

                        Jan.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ongepubliceerde D3 foto

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                          Ik wacht in geen geval tot de zomer van 2008.

                          Jan.
                          Je loopt dan nu ook met de beste camera rond hé. En na wat ik van de alpha 700 gezien heb (zelf getest dit weekiende), en ervan uitgaande dat de sensor en gedragingen van... redelijk gelijk zullen zijn met de d300, vrees ik dat ik echt op de 5dmkII moet wachten. Tenzij, misschien, de 3d. Maar voor mij is dat niet realistisch. Als ik nu 3000 foto's per jaar maak, waarvan er 300 keepers zij, en ik schrijf 600€ body per jaar af, kost elke foto me al bijna 2€ aan body alleen. En ik spreek niet van een 3d!! Het moet een hobby blijven hé ;-)

                          En ja, die riem schreeuwt, steel mij, ik loop nooit met een merkriem rond, om 2 redenen, 1 het merk interesseert me geen bal en ik maak geen reklame voor fabrikanten (die betalen me ook niks daarvoor), en 2 zo weinig mogelijk laten zien dat het duur spul is ;-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ongepubliceerde D3 foto

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Je loopt dan nu ook met de beste camera rond hé. En na wat ik van de alpha 700 gezien heb (zelf getest dit weekiende), en ervan uitgaande dat de sensor en gedragingen van... redelijk gelijk zullen zijn met de d300, vrees ik dat ik echt op de 5dmkII moet wachten. Tenzij, misschien, de 3d. Maar voor mij is dat niet realistisch. Als ik nu 3000 foto's per jaar maak, waarvan er 300 keepers zij, en ik schrijf 600€ body per jaar af, kost elke foto me al bijna 2€ aan body alleen. En ik spreek niet van een 3d!! Het moet een hobby blijven hé ;-)
                            Het is heel eenvoudig.

                            De D300 met een 12 MP APS sensor moet meer ruis weergeven dan de 12 MP FF sensor van de 5D.
                            De eigenschappen van licht zijn (ongeveer ) gelijk voor Canon en voor Nikon.

                            De D3 is zowat de perfecte DSLR.
                            Perfecte sensor, perfecte lichtmeting, perfecte autofocus, perfecte LCD, alles perfect.

                            Maar de 5D is ook 12 MP.
                            En de 5D kost nu 2000 euro, en kan je nu onmiddelijk kopen.
                            Voor niet professioneel gebruik is de kwaliteits prijs verhouding van de 5D tegenover de D3 beter.
                            En zeker op ISO 100.

                            Jan.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ongepubliceerde D3 foto

                              Een paar off topics verwijderd . . . als er eentje teveel weg is . . . stuur dan maar een PM . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X