Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40D Raws.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 40D Raws.

    sinds ik de 40D heb komen er 14bits raws uit de camera..

    mijn vraag aan jullie:

    is er een degelijk programa dat snel de raw-files aankan en kan omzetten naar 8 of 16 bits tifs?..DAMNED..wat ging dat met rawshoooter toch super snel en goed!
    de megeleverde software (DPP) sucks!..of weet er iemand hoe dat programma ook zo smoot kunt laten draaien als rawshooter?..ook de cs2 plugin (van adobe gedownloaded) werkt niet! of misschien een beknopte uitleg hoe je 'm juist installeerd en waar je 'm uitpakt ...

    dat begint er hier hooooopeloooos uit te zien!...save me please!
    Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

    http://pallenhoven.be

  • #2
    Re: 40D Raws.

    Capture One 4 is misschien een optie.

    Is momenteel uit in gratis beta versie.

    Binnenkort komt de Capture one 4 Release Candidate uit. Daar zou je ook RAW van de Eos 40D mee kunnen ontwikkelen.

    Meer info vind je hier:
    Agriculture Camera: Phase One 4-Band Solution is a fully automatic system for processing 4-Band imagery to capture RGB and NIR imagery bands.

    Comment


    • #3
      Re: 40D Raws.

      Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
      Capture One 4 is misschien een optie.

      Is momenteel uit in gratis beta versie.

      Binnenkort komt de Capture one 4 Release Candidate uit. Daar zou je ook RAW van de Eos 40D mee kunnen ontwikkelen.

      Meer info vind je hier:
      http://www.phaseone.com/4/
      thxs!..ik zal het eens gaan testen.
      Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

      http://pallenhoven.be

      Comment


      • #4
        Re: 40D Raws.

        Ik zie dat je ondertussen met CS3 werkt, maar heb je deze site al eens bezocht ?

        DxO Labs has introduced Optics Pro v5, the latest release of its image quality enhancement software with a new demosaicing system to better deal with RAW data. The new algorithm uses information from a much wider area when reconstructing image detail, helping to minimize artefacts which contribute to the 'digital look'. This latest release also applies noise reduction during the demosaicing process thus avoiding unnecessary amplification of noise artefacts. Windows users will be able to get their hands on DxO Optics Pro v5 from the end of October 2007 with a Mac release expected one month later. More info after the click.


        Misschien iets voor de toekomst ?

        Mvg.
        The bird is known by his note, a man by his word.

        Comment


        • #5
          Re: 40D Raws.

          opletten met de C14! op heel wat computers geraakt ie niet aan de praat!
          eventueel de C1 LE of PRO binnenhalen en 30 dagen uitproberen.
          (voor C1 LE krijg je trouwens een licentie bij een Sandisk Extreme III kaartje!)

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: 40D Raws.

            Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
            (voor C1 LE krijg je trouwens een licentie bij een Sandisk Extreme III kaartje!)

            mm
            Dat is waar, maar deze werkt niet onder Vista.

            Comment

            Working...
            X