Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diapresentatie op cd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • diapresentatie op cd

    Klopt het dat je voor een diapresentatie (gemaakt met elements 5.0) eerst alle foto's moet verkleinen tot 800x600 pixels? De bedoeling is de presentatie op cd te branden en op tv te laten zien. Ik heb dit vroeger reeds gedaan met grote bestanden en toen was de kwaliteit van de foto's op tv heel slecht. Ik dacht toen ergens gehoord te hebben dat verkleinen het probleem oplost, maar aangezien dit zoveel werk is wou ik eerst even checken of iemand daar ervaring mee heeft?

  • #2
    Re: diapresentatie op cd

    Het beste kan je de foto,s dezelfde resolutie geven als de tv waar het op afgespeeld word, en dat is echt niet veel werk er zijn div programma.s die dat voor je doet bv ACDsee, photoshop in een batch, en zo zullen er echt wel meer programma,s zijn die dat doen
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: diapresentatie op cd

      Ik maar mijn diamontages voor trouwfoto's op dvd in pinacle studio 9.
      Je kan er muziek bij zetten, je kan de foto's laten verschuiven, je kan inzoemen op de foto's, enz...
      Eigenlijk is het een progje voor videobewerking.
      Hij zet automatisch alles om voor uw tv...

      Ik geef u geen garantie ( geen ervaring mee )maar probeer eens te werken met windows movie maker ( zit in uw pc ).
      Op het eerste zicht moet dat ook wel lukken
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: diapresentatie op cd

        Lijkt mooi zo met die pinacle studio 9, maar het probleem is dat ik geen dvdbrander heb op mijn pc. Maar het lijkt me toch dat je dat met Elements 5.0ook kan doen hoor, ik bedoel pannen en zoomen en die muziek en al...
        Alleen worden de bestanden niet automatisch omgezet, dus als NoName me even zou willen uitleggen welke stappen ik moet doen om in batch te resizen in PS CS2.
        Ik veronderstel dat ik toch de foto's moet opsplitsen in landschapformaat en portretformaat en in aparte mappen brengen.
        Ondertussen probeer ik het ook even uit met die Windows Moviemaker, want had er nog nooit van gehoord...

        Comment


        • #5
          Re: diapresentatie op cd

          Oorspronkelijk geplaatst door Kade Bekijk bericht
          Lijkt mooi zo met die pinacle studio 9, maar het probleem is dat ik geen dvdbrander heb op mijn pc. Maar het lijkt me toch dat je dat met Elements 5.0ook kan doen hoor, ik bedoel pannen en zoomen en die muziek en al...
          Alleen worden de bestanden niet automatisch omgezet, dus als NoName me even zou willen uitleggen welke stappen ik moet doen om in batch te resizen in PS CS2.
          Ik veronderstel dat ik toch de foto's moet opsplitsen in landschapformaat en portretformaat en in aparte mappen brengen.
          Ondertussen probeer ik het ook even uit met die Windows Moviemaker, want had er nog nooit van gehoord...

          Welke versie van PS CS2 heb je? Ned of Eng
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Re: diapresentatie op cd

            Nederlandse

            Comment

            Working...
            X