Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsvraag tweede hands Sigma 70-300mm macro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijsvraag tweede hands Sigma 70-300mm macro

    Wat zou ik nog mogen vragen voor mijn Sigma 70-300mm f4-5.6 macro APO DG met Canon mount, aangekocht 11/05/07 met drie jaar garantie en in perfect onderhouden toestand???
    www.kdfotografie.be

  • #2
    Re: prijsvraag tweede hands Sigma 70-300mm macro

    Verplaatst naar geschikter forum . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: prijsvraag tweede hands Sigma 70-300mm macro

      Hoe weet ik nu waar het staat???
      Dit was trouwens gewoon een prijsvraag. Ik wil deze lens HIER niet verkopen hoor.
      Dit is toch het forum gedeelte over objectieven, waar we kunnen praten over kwaliteiten maar toch ook over prijzen????
      www.kdfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: prijsvraag tweede hands Sigma 70-300mm macro

        Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
        Hoe weet ik nu waar het staat???
        Dit was trouwens gewoon een prijsvraag. Ik wil deze lens HIER niet verkopen hoor.
        Dit is toch het forum gedeelte over objectieven, waar we kunnen praten over kwaliteiten maar toch ook over prijzen????
        Vragen naar een prijs van een 2de hands lens worden in "algemeen" gesteld, informatie over het technisch aspect van lenzen wordt bij "objectieven" geplaatst. Doordat je hier antwoordt bevestig je dat je op de juiste plaats bent . . . in de originele post blijft gedurende 24 uren een verwijzing staan naar deze post . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment

        Working...
        X