Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht fotografieshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht fotografieshop

    Iemand die een goede fotowinkel kent in de streek van
    Oostende,middelkerke,nieuwpoort, veurne,....?

    alvast bedankt
    *www.InPuT79.be*
    Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

  • #2
    Re: gezocht fotografieshop

    Zit met hetzelfde probleem, afhankelijk van wat je zoekt (toestel ,accessoires,service )heb mss een tip ,laat iets weten Groetjes G.

    Comment


    • #3
      Re: gezocht fotografieshop

      het gaat hem vooral om accessoires...
      toestel heb ik (canon 400D), maar om zo eens rond te neuzen tussen accessoires moet ik kijken op konijnenberg (sterke prijzen maar nogal ver weg en daarbij heb ik er 3 weken geleden een lens besteld en een zonnekap voor erbij, en toen bleek dat de lens wel in stock was maar het kapje niet dus wachten of nog 6€ extra storten voor apparte verzending en administratiekosten) ofwel naar mediamarkt Oostende (maar prijzen zijn daar stuk hoog, lage service en lage kennis van de verkopers).
      *www.InPuT79.be*
      Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

      Comment


      • #4
        Re: gezocht fotografieshop

        accessoires in stock bij een winkel ?? Denk niet dat je dit gaat vinden, daar zit veel te veel verandering in, en voor ieder toestel is het weer anders. Gewoon bestellen via internet waar ze het op stock hebben is het beste.

        Comment

        Working...
        X