Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje canon 50 mm mk1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje canon 50 mm mk1

    Zit nu al een hele tijd met een vraag in men hoofd , elke lens heeft zen scherpste punten , bedoel diafragma.
    Op welk diafragma is de canon 50 mm mk1 het scherpst ?
    En is deze ook oneindig scherp , bedoel voor landschappen op 50mm wel te verstaan , en voor wat wordt deze het meeste gebruikt ,
    Graag eens wat respons hier over

    mvg xiebu
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: vraagje canon 50 mm mk1

    rond de 8 zit ongeveer elke lens op z'n scherpst, tel bij deze maar iets tussen 5,6 en 8. Ze is bruikbaar voor landschappen, maar ik heb het in elk geval nog nooit gedaan, ga dan voor iets wijders. Ik gebruik ze vooral als portretlens, zoals ongeveer iedereen denk ik

    Comment


    • #3
      Re: vraagje canon 50 mm mk1

      ha papapol ,

      bedankt , het was juist dat wat ik moest weten , dus vanaf 5.6 is ze op haar best , tja , weet het voor landschappen is ze belange niet breed genoeg , maar je kan er heus wel mooie plaatjes mee schieten , in alle geval , bedankt voor de snelle respons

      mvg xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

      Comment


      • #4
        Re: vraagje canon 50 mm mk1



        Op f/5.6 is deze lens op z'n scherpst.
        www.flickr.com/nertog/sets

        Comment

        Working...
        X