Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens uit UK, Londen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lens uit UK, Londen?

    Ik heb via internet iemand gevonden die een Canon 100-400mm lens verkoopt, problaam is dat deze in Londen woont.
    Heeft iemand ervaringen met lenzen overkopen vanuit het buitenland?
    Factuur en 1 jaar internationale waarborg is meegeleverd.

  • #2
    Re: lens uit UK, Londen?

    ik koop nooit een lens zonder dat ik ze kan testen... (tenzij ze nieuw uit de winkel komt, maar zelfs dan is testen ook aangewezen)
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: lens uit UK, Londen?

      Hier heb je nog 100 EUR cashback, en interessant genoeg is de verkoopprijs deze keer nauwelijks omhoog gegaan

      Comment


      • #4
        Re: lens uit UK, Londen?

        Het hangt vooral af van de betrouwbaarheid van de verkoper. Binnen de EG heb je vrij verkeer van goederen dus dat is geen kostenfactor. Hoe stelt de verkoper voor de transactie af te handelen? Woont de verkoper echt aantoonbaar in Londen? Daarnaast is het natuurlijk de vraag of de lens een goed exemplaar is, maar vragen om foto's met de lens genomen kan veel ondervangen.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: lens uit UK, Londen?

          Oppassen met zogenaamde "escrow" services...

          De verkoper zal je dan vragen om via een bepaald bedrijf het geld te storten, je moet dan via western union of moneygram geld doorsturen naar hem.
          Dit bedrijf zou de goederen dan vasthouden totdat jij de lens ontvangen hebt. Eens jij de lens ontvangen en getest hebt kan de verkoper dan zijn geld gaan halen...

          Dit is uiteraard allemaal fake, iemand die de deal op deze manier wil afhandelen is zowiezo een fraudeur...
          Tommy
          My homepage : www.digitalviolence.be

          Comment

          Working...
          X