Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gebruiker in exif veranderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gebruiker in exif veranderen

    Ik gebruik een EOS D1 MKII en zou graag de vorige eigenaar uit de exif gegevens wissen. Het probleem is dat ik na het opstarten van EOSViewerUtility en daarna mijn camera, geen communicatie kan verkrijgen met het 2e icoon rechtsboven "camera settings". De driver en al de andere software op de bijgeleverde cd heb ik al meermaals geinstalleerd, zonder resultaat. Zelfs EOS Capture werkt niet.
    Wie weet er raad?
    Alvast bedankt!

    Eddy

  • #2
    Re: gebruiker in exif veranderen

    Oorspronkelijk geplaatst door Plasken Bekijk bericht
    Ik gebruik een EOS D1 MKII en zou graag de vorige eigenaar uit de exif gegevens wissen. Het probleem is dat ik na het opstarten van EOSViewerUtility en daarna mijn camera, geen communicatie kan verkrijgen met het 2e icoon rechtsboven "camera settings". De driver en al de andere software op de bijgeleverde cd heb ik al meermaals geinstalleerd, zonder resultaat. Zelfs EOS Capture werkt niet.
    Wie weet er raad?
    Alvast bedankt!

    Eddy
    ik veronderstel dat je met vista werkt?
    ik had hetzelfde probleem, gewoon de update van canon eos utility voor vista downloaden en alles werkt terug perfect

    http://software.canon-europe.com/sof...939.asp?model=
    Last edited by Matthias; 7 oktober 2007, 20:40.
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: gebruiker in exif veranderen

      Hoi Matthias,

      Neen, ik werk nog met xp, daarom begrijp ik het niet zo goed. 'k Heb nog nooit problemen met software en/of hardware ondervonden. Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar weet niet wat...
      Ik heb in de beschrijving gelezen hoe je de gebruiker moet veranderen in de exif, maar ik geraak gewoon niet in de camera settings via EOSViewerUtility. Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor want ik erger me het feit dat ik steeds de vorige eigenaar moet wissen in de exif.
      Toch bedankt Matthias!

      Eddy

      Comment


      • #4
        Re: gebruiker in exif veranderen

        Ken jou toestel niet maar bij Nikon moet je eerst je toestel in een bepaalde mode zetten om daarna custom veranderingen aan te brengen.
        Zou eens in die richting kijken
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

        Comment

        Working...
        X