Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback + 40D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback + 40D

    Hey,

    Misschien een vraag waar ik het antwoord al op ken , maar toch voor de zekerheid:
    Ik heb begin september een 40D gekocht via Topfoto. Nu staat daar sinds begin oktober een cashback op. Is er een manier zodat ik daar ook van gebruik kan maken?
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

  • #2
    Re: Cashback + 40D

    Ik denk dat je dan een credietnota en nieuwe faktuur zal nodig hebben....
    Canon met glas...

    Comment


    • #3
      Re: Cashback + 40D

      Heb er mij in juni ook een aangekocht
      alles geregistreerd en de nodige documenten opgestuurd
      maar tot op heden niets meer gehoord of ontvangen van Nikon.

      Comment


      • #4
        Re: Cashback + 40D

        Oorspronkelijk geplaatst door Dirky Bekijk bericht
        tot op heden niets meer gehoord of ontvangen van Nikon.

        Lijkt me sterk dat Nikon een "cashback" geeft op een Canon aankoop
        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

        Comment


        • #5
          Re: Cashback + 40D

          Ik vraag me dit ook af eigenlijk, maar dan met de 400D

          Op de site van Canon staat dat er een nieuwe cashback actie is vanaf 1 oktober. Als je echter verder klikt, krijg je te zien dat alle cashback acties afgelopen zijn.

          Kan iemand me zeggen welke info nu correct is?


          Code:
          Als nieuwe eigenaar van een Canon Eos 5D, Eos 40D en/of Eos400D komt u in aanmerking voor een Cash Back op de camera  maar ook op diverse lenzen en accessoires, variërend van € 8 tot maar liefst € 200!
          
          De producten moeten zijn aangekocht tussen 1 october en 31 december 2007.
          OF


          Code:
           De actie is beëindigd
          links naar een aanvraagformulier op deze pagina werken ook niet bij mij.

          Bedankt!

          Comment


          • #6
            Re: Cashback + 40D

            Kijk hier eeven: http://nl.canon.be/For_Home/actionsa...dex.asp#353094

            Nieuwe cashback actie tussen 1 oktober en 31 december 2007. Vorige was tussen 1 juli en einde augustus. Dus september???
            Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

            Comment


            • #7
              Re: Cashback + 40D

              Oorspronkelijk geplaatst door VinTie Bekijk bericht
              Ik vraag me dit ook af eigenlijk, maar dan met de 400D

              Op de site van Canon staat dat er een nieuwe cashback actie is vanaf 1 oktober. Als je echter verder klikt, krijg je te zien dat alle cashback acties afgelopen zijn.

              Kan iemand me zeggen welke info nu correct is?


              Code:
              Als nieuwe eigenaar van een Canon Eos 5D, Eos 40D en/of Eos400D komt u in aanmerking voor een Cash Back op de camera  maar ook op diverse lenzen en accessoires, variërend van € 8 tot maar liefst € 200!
              
              De producten moeten zijn aangekocht tussen 1 october en 31 december 2007.
              OF


              Code:
               De actie is beëindigd
              links naar een aanvraagformulier op deze pagina werken ook niet bij mij.

              Bedankt!
              Klopt

              Ik heb ook net de EOS 400D aangekocht op 6 oktober ll. Heb met Canon contact gezocht en het nieuwe formulier komt vanaf 15 oktober online. Vanaf dan kan je ook proberen, net zoals ik
              Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

              Comment


              • #8
                Re: Cashback + 40D

                Oorspronkelijk geplaatst door Albatros Bekijk bericht
                Klopt

                Ik heb ook net de EOS 400D aangekocht op 6 oktober ll. Heb met Canon contact gezocht en het nieuwe formulier komt vanaf 15 oktober online. Vanaf dan kan je ook proberen, net zoals ik
                Perfect! Merci voor de info

                Comment

                Working...
                X