Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D + Extreme III = problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5D + Extreme III = problemen

    _____
    Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 00:49.

  • #2
    Re: 5D + Extreme III = problemen

    Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
    Tot nu toe heb ik in mijn 5D altijd Ultra II CF-kaartjes gebruikt, tot mijn grote tevredenheid. En ze zijn eigenlijk praktisch altijd snel genoeg voor mij.
    Vorige week heb ik dan toch eens een Extreme III gekocht van 4GB, en gisteren een eerste keer echt gebruikt; ik ben jeugdvoetbalploegjes gaan fotograferen. Ik neem altijd een stuk of 4 foto's van de hele ploeg en 2 per individuele speler (voor het geval er bvb. eens eentje met de ogen toe op staat).
    Gelukkig dat iedereen er twee keer opstaat, want nu ben ik het hier allemaal aan het bekijken. Blijkt dus dat er af en toe errors in mijn foto's zitten; horizontaal of verticaal in tweeën "gekapt", soms een soort gele filter over een van de twee delen, enz. Op zo'n 500 foto's schat ik dat er toch ongeveer 20 errors tussen zitten.
    Ik vermoed dat dit een slecht kaartje is, want ik kan me niet goed voorstellen dat een Extreme III te snel is voor een 5D? Of ben ik verkeerd?
    geen problemen mee, heb wel allemaal 2 gig kaartjes voor 't gemak omdat je zo minder snel je hele repo kwijt bent bij een error op je kaart,heb 't al voorgehad...

    denk dat je een slecht kaartje hebt of het eens moet formatteren

    in 't slechtste geval gaat er ietsm is met je overdracht naar de kaart... probeer eens met een andere 4 gig kaart van sandisk?

    Comment


    • #3
      Re: 5D + Extreme III = problemen

      _____
      Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 00:51.

      Comment


      • #4
        Re: 5D + Extreme III = problemen

        Ik werk met nét dezelfde combo, en nog nooit problemen gehad. Direct ander kaartje halen, toch (levenslange) garantie op die Sandisk dacht ik...

        Comment

        Working...
        X