Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iets voor de durvers ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iets voor de durvers ....


    lijkt geen frauduleus aanbod ... inklaringskosten,btw en invoerrechten komen er nog bij ... gaat dan richting 1600 Euro voor een 5D ... garantie heb je dan eigenlijk niet ... of toch ... is wel even uit te zoeken ... heeft wel nog echte antiek in zijn assortiment ... kijk maar eens op pg 2 en 3

  • #2
    Re: Iets voor de durvers ....

    Wie gelooft wordt zalig.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Iets voor de durvers ....

      Good Luck
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #4
        Re: Iets voor de durvers ....



        Zou je nog willen sukkelen

        239 € voor een D80
        Mvg. Renzowoef
        Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

        Comment


        • #5
          Re: Iets voor de durvers ....

          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          Wie gelooft wordt zalig.
          ben geen goedgelovige, don't worry ... heb al een levenlang ervaring in aankoop ... maar dit betreft een hele site met alle mogelijke dingen ... echt goed gemaakt ... ik plan helemaal geen camera aan te kopen zonder service ... het zoveelste zoekertje op 2dehands ... allemaal zo slecht gemaakt dat niemand ze nog zal aanklikken ... maar deze was van opzet van de betere soort en verwijst naar een uitgebreide site ... een nieuwe aanpak ... wil toch even uitdiepen en hier verder berichten

          Comment


          • #6
            Re: Iets voor de durvers ....

            Een snelle blik op die site leert mij een paar dingen die ik nooit zou vertrouwen:

            1) Ze werken met Western Union...do I need to say more? Meeste frauduleuze praktijken werken zo. Vb: spam uit Nigeria,...

            2) Die site is gemaakt met een aangepast freeware pakketje volgens mij, daar is helemaal geen development ingestoken en dient enkel maar om te lokken en geld te verkrijgen. Op die manier registeren ze heel veel sites onder verschillende namen en maken ze altijd een variant van deze site...hoe meer valkuilen ze uitzetten, hoe meer er intrappen. Via dns informatie heb ik ook gemerkt dat zij hun site registreren via bizcn.com...een hostingbedrijf dat ook in China gevestigd is. Niet echt verdacht maar bij mij roept dit toch op "Ze spelen onder één hoedje".

            3) Weinig relevante informatie te vinden over deze site behalve contact gegevens uit China...en laat dat net het land van de namaak zijn. Namaak uit China is dikwijls niet te onderscheiden van echt, zelfde labels, zelfde stof, etc... En ze maken alles na, van gsm's tot camera's. Voorbeelden genoeg op het internet.

            4) Een snelle zoektocht via google leert mij dat ebyzz.com in het lijstje staat van "The bigger list of Chinese Scams"...een vertaling zal in dit geval niet nodig zijn vrees ik. http://www.mail-washer.com/en/blog/c...e-scams?page=1
            De informatie op deze site komt van de Fraudwatchers.org site die nu niet online is maar om het met hun termen uit te drukken; "They will rip you off by either not sending any of the goods ordered or sending counterfeit cheap knock offs."

            Dus...je kan je geld evengoed direct aan mij storten

            Comment


            • #7
              Re: Iets voor de durvers ....

              Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
              ... maar dit betreft een hele site met alle mogelijke dingen ... echt goed gemaakt ... i
              Ja, en daar zit nu volgens mij het addertje onder het gras. Een "beginner" zal zich misschien vlug laten verleiden want het ziet er allemaal zo professioneel uit hé.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Iets voor de durvers ....

                niks voor durvers,eerder voor dommerikken ;-)
                onlang ook eens gereageerd op goedkoop aanbod kapazaa,d80 in brussel
                dit was antwoord
                Hi

                My name is Eric Caspers and i live in London / Uk.The last price for this item is only 400 euro.
                The item is new ,in box with 12 months international warranty .
                Here is how I want to go about delivery and payment for the product which will be through Chronopost International and will also give you the chance to inspect the product before I receive the payment for it.
                I will explain to you step by step how this will work.
                A. First you have to send me your shipping information (your name and address).
                1. After I receive your shipping info, I'll go to a Chronopost International Location and leave the product onto your name and with your address as the intended receiver.
                2. Chronopost will check the product, also the legal papers to see that everything is OK with it.
                B. You will receive a notification from Chronopost as a confirmation that the product is in their custody and also, that the product has been tested.
                1.Chronopost International will verify the Money Transfer, and if everything is in order, they will deliver the product to your door step.
                2. After you will receive the product and you will be completely satisfied with it, you will instruct Chronopost to release the payment information to me, so I can collect my money.
                C. If by any reason, you will not be satisfied with the product, you will return the product to Chronopost with no expense.
                I will pay for shipping and you for the amount transfer.

                Please reply me asap with your full name and address and i will begin the transaction asap.Delivery : 2 days.
                I await your shipping detaills like this:

                First name:
                Last name :
                Address :
                City/State :
                PostalCode :
                Country :

                Let me know if we can do this.

                Comment


                • #9
                  Re: Iets voor de durvers ....

                  Onlangs op de Nederlandse televisie een reportage gezien waar ze met een prachtige site huizen in Spanje en Turkije verkochten. Zelfs ervaren makelaars vonden de site heel geloofwaardig (tot ze natuurlijk dieper gingen spitten zoals Cubalistic).

                  Soit, de drie personen die achter de site zaten zijn momenteel onvindbaar en er is al voor om en bij de 60milj euro schadeclaims ingediend.

                  Do I need to say more...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iets voor de durvers ....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wushuke01 Bekijk bericht
                    Onlangs op de Nederlandse televisie een reportage gezien waar ze met een prachtige site huizen in Spanje en Turkije verkochten. Zelfs ervaren makelaars vonden de site heel geloofwaardig (tot ze natuurlijk dieper gingen spitten zoals Cubalistic).

                    Soit, de drie personen die achter de site zaten zijn momenteel onvindbaar en er is al voor om en bij de 60milj euro schadeclaims ingediend.

                    Do I need to say more...
                    Cubalistic heeft al het huiswerk gedaan ... Western Union was me al opgevallen ... maar ze bieden ook de normale andere betaalwijzen als eerste aan ... dns lookup geeft niet zoveel bijzonders ... googelen ... big brother is karig ... dus was het niet verkeerd dit hier even te posten zodat er zeker niemand in trapt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iets voor de durvers ....

                      Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
                      niks voor durvers,eerder voor dommerikken ;-)
                      onlang ook eens gereageerd op goedkoop aanbod kapazaa,d80 in brussel
                      dit was antwoord

                      Here is how I want to go about delivery and payment for the product which will be through Chronopost International
                      Chronopost staat verzendingen onder rembours toe. Als ik goederen niet zelf kan ophalen bij de verkoper, dan sta ik alleen rembourszendingen toe als het niet van een respectabel bedrijf komt. Wat die man daar bazelt, klinkt behoorlijk als gezwets...
                      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iets voor de durvers ....

                        WAT een fantastische winkel ! ZE HEBBEN GEWOON ALLES GOEDKOPER!

                        Er is één truc om de sites er uit te lichten :

                        zoek of ze DUCATI motos verkopen

                        IDD!

                        Voor 2000 euro

                        Op ebay heb je ze ook, ze bieden alle beste lenzen, duurste camera's, exclusieve stereo's, B&W boxen van paar 1000 euro, ... alles wat gezocht is en normaal duur. Ik vind het nogal doorzichtig

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iets voor de durvers ....

                          Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                          zoek of ze DUCATI motos verkopen

                          IDD!

                          Voor 2000 euro
                          De DUCATI moto's zullen wel een paar KM op de teller staan, daar Chronopost ze test voor ze te verzenden
                          Canon met glas...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iets voor de durvers ....

                            absurde site,

                            zoals al gezegd geweest is : de prijzen van de moto's zijn belachelijk laag. Maar 1865 euro voor een Honda Pan European ST1300. Zuivere nonsens.

                            Dus de rest zal ook wel bull**** zijn.
                            Know what you know, and don't know what you don't know.

                            Comment

                            Working...
                            X