Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klein maar dapper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klein maar dapper

    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

  • #2
    Re: Klein maar dapper

    'k vind de overgang te brusk en niet mooi uitlopend wat in deze foto wel mooi was geweest.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Klein maar dapper

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      'k vind de overgang te brusk en niet mooi uitlopend wat in deze foto wel mooi was geweest.
      Bedankt voor je eerlijke mening
      Ik had juist de bedoeling hem los te maken van zijn grotere broers/zussen...
      hem op de voorgrond te laten treden.
      Had er wél nog een paar met een kleiner difragma waar de overgang dan wél "uitlopend" was.
      Heb ook de indruk dat ondanks het mistige,sombere herfstweer en de sfeer die daarmee samenhangt een foto met wat meer kleurnuances en licht/kleurspel het beter doet bij de meesten? Misschien moet ik mijn stijl dus wél wat aanpassen?
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

      Comment


      • #4
        Re: Klein maar dapper

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        'k vind de overgang te brusk en niet mooi uitlopend wat in deze foto wel mooi was geweest.
        dubbele post...
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • #5
          Re: Klein maar dapper

          Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
          Bedankt voor je eerlijke mening
          Ik had juist de bedoeling hem los te maken van zijn grotere broers/zussen...
          hem op de voorgrond te laten treden.
          Had er wél nog een paar met een kleiner difragma waar de overgang dan wél "uitlopend" was.
          Heb ook de indruk dat ondanks het mistige,sombere herfstweer en de sfeer die daarmee samenhangt een foto met wat meer kleurnuances en licht/kleurspel het beter doet bij de meesten? Misschien moet ik mijn stijl dus wél wat aanpassen?
          Vooral blijven proberen.
          Niets houdt je tegen om ter plaatse een reeks foto's te maken met steeds verschillende dof. Dan haal je er wel een goeie uit en je leert ook waarom de anderen niet goed waren.
          Meer foto's op mijn website

          Comment


          • #6
            Re: Klein maar dapper

            mooi, maar mijn aandacht gaat wel meteen naar de achtegrond.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X