Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon

    Ik kan 2ehands de Canon EF-S 10-22 kopen voor 450Euro (incl zonnekap en UV-filter). Ik wil de lens heel graag hebben, maar er zit geen aankoopbon bij. Is dat iets om zwaar mee te laten wegen? Ik kan m dan niet verzekeren. Wat vinden jullie ervan?

  • #2
    Re: twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon

    Da's in elk geval een héél mooie prijs, de laagste die ik er tot op heden voor gezien heb. Test zeker en vast het objectief vooraleer je centjes te overhandigen. Blind kopen zonder getest te hebben zou ik persoonlijk nooit doen wanneer het 2dehands artikelen betreft.

    Comment


    • #3
      Re: twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon

      Oorspronkelijk geplaatst door Senf Bekijk bericht
      Ik kan 2ehands de Canon EF-S 10-22 kopen voor 450Euro (incl zonnekap en UV-filter). Ik wil de lens heel graag hebben, maar er zit geen aankoopbon bij. Is dat iets om zwaar mee te laten wegen? Ik kan m dan niet verzekeren. Wat vinden jullie ervan?
      Bij aankoop zeker een briefje laten tekenen waarop staat dat je deze gekocht van de betrokken persoon.
      Groetjes Steco

      Comment


      • #4
        Re: twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon

        Oorspronkelijk geplaatst door Senf Bekijk bericht
        Ik kan 2ehands de Canon EF-S 10-22 kopen voor 450Euro (incl zonnekap en UV-filter). Ik wil de lens heel graag hebben, maar er zit geen aankoopbon bij. Is dat iets om zwaar mee te laten wegen? Ik kan m dan niet verzekeren. Wat vinden jullie ervan?
        Altijd testen is regel nr.1, het komt voor dat een bepaalde lens op body 1 perfekt werk, maar probelem geeft op body 2.
        Kopen bij iemand die een betrouwbare background heeft is ook belangrijk. Kijk of je van deze persoon de geschiedenis kunt acherhalen.
        Als de verkoper een partikulier faktuurtje maakt, kan je normaal gezien ook wel verzekeren.

        Als de lens in orde is, is de prijs goed!

        Comment


        • #5
          Re: twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon

          Bij aankoop van een lens krijgt iedereen een aankoopbon of factuur. Indien dit om de 1 of andere reden niet aanwezig is, zou ik hier zeer voorzichtig mee zijn. Kan gaan om refurbished, "tenerife" of slechte lens. Uitgebreid testen is dus de boodschap.
          We all go a little mad sometimes. Haven't you?
          Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

          Comment


          • #6
            Re: twijfel over 2ehands Canon EF-S 10-22 zonder bon

            absoluut mooi prijsje
            ik heb de mijne gekocht (tweedehands maar amper gebruikt) met zonnekap voor 475 en dat was toen al een superprijs

            voor 450 euro heb je een ongelooflijk goeie lens, maar wel eens testen en goed inspecteren
            5DmkIII en wat glas

            Comment

            Working...
            X