Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke camera voor sportfoto's in een hal?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke camera voor sportfoto's in een hal?

    hoi ,ik wil een nieuwe camera om foto's van mijn korfballende zoons te maken dit gebeurd veelal in de hal met wisselend licht ,ik dacht eerst aan een olympus 550 of een fz 18 van panasonic of weten jullie iets beter? budget 400 euro

  • #2
    Re: welke camera voor sportfoto's in een hal?

    ik vrees dat je naar een echte dslr zult moeten grijpen ipv de bridge toestellen. Indoor zal je zeker en vast hogere iso waarden nodig hebben, en daar presteren dslr nog altijd stukken beter dan bridge camera's.

    Comment


    • #3
      Re: welke camera voor sportfoto's in een hal?

      met dat bedrag zal het zeer moeilijk worden.

      natuurlijk zal een dslr beter zijn maar budget zit dan alweer tegen de 600 euro 2dehands Maar let op met een kitlens ben je dan ook weer niets.

      best in jouw geval vind ik een panasonic fz50. lichtsterke lens en groot zoombereik alleen niet zo vlug. Maar moet wel lukken.
      nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

      Comment


      • #4
        Re: welke camera voor sportfoto's in een hal?

        2dehands heb je voor 220 euro al een 300D body:


        Qua lenzenkeuze kan je nog alle kanten op, maar het zal idd wat duurder uitkomen...
        Tenzij je geen zoom nodig hebt en kiest voor een vaste prime 50mm 1.8 (+-100 euro)...

        Comment

        Working...
        X