Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 40D formulier cash back

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS 40D formulier cash back

    Vandaag de nieuwe Canon EOS 40D gekocht , nergens op de site van Canon vind ik de formulier voor de cash back actie. Weet iemand waar moet ik zoeken als hij al bestaat ?
    Dank U

  • #2
    Re: EOS 40D formulier cash back

    Hier vind je alle informatie wat je moet doen.
    http://canon20thanniversary.onlinere...owtoclaim.aspx

    En dit is het formulier.
    http://canon20thanniversary.onlinerebates.com/main.aspx

    Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

    Comment


    • #3
      Re: EOS 40D formulier cash back

      Die cashback zou je in de winkel erbij moeten gekregen hebben.

      Dit staat er op de website van de berg konijnen in Turnhout:

      Koop tussen 1 oktober 2007 en 31 december 2007 een EOS 40D kit en ontvang maar liefst € 180 retour!

      Kijk voor de volledige actievoorwaarden op www.canon.nl/promoties.
      Beauty need only be a whisper
      Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

      Comment


      • #4
        Re: EOS 40D formulier cash back

        bedankt hé...

        Comment


        • #5
          Re: EOS 40D formulier cash back

          er staat op de site van canon enkel cash back acties voor losse lenzen of de bocy, maar wat dan met een bestaande kit? Zijn er daar ook cash back acties op, en waar kan ik deze vinden?

          Comment


          • #6
            Re: EOS 40D formulier cash back

            Er zijn ook cashback op kits. Het staat op dezelfde site, alleen moet je nog verder op "volgende" drukken. Je krijgt dan een formulier voorgeschoteld en bij kies "produkten" staan de kits vermeldt. Het bedrag is hetzelfde als elk van de cashback samen.

            Oorspronkelijk geplaatst door triple-s Bekijk bericht
            er staat op de site van canon enkel cash back acties voor losse lenzen of de bocy, maar wat dan met een bestaande kit? Zijn er daar ook cash back acties op, en waar kan ik deze vinden?
            Groetjes, Blord

            Canon 7D en wat lenzen.

            Comment


            • #7
              Re: EOS 40D formulier cash back

              Ik heb de mijne gekocht op 15/09. Kan ik op de goodwill van Canon rekenen voor de cashback?
              En welke code moet ik dan uitknippen? Die op de zijkant waar opstaat "Body No."?

              Alvast bedankt voor de info!
              EOS 80D

              Comment


              • #8
                Re: EOS 40D formulier cash back

                Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer Bekijk bericht
                Ik heb de mijne gekocht op 15/09. Kan ik op de goodwill van Canon rekenen voor de cashback?
                En welke code moet ik dan uitknippen? Die op de zijkant waar opstaat "Body No."?

                Alvast bedankt voor de info!
                Er staat duidelijk voor aankopen tussen 1 oktober en 31 december, ik denk niet dat je iets zal terugkrijgen jammer genoeg ... heb dit ook meestal voor, altijd net iets te vroeg gekocht, alleen deze keer heb ik kunnen wachten (mijn cashflow was er ook niet maar da's bijzaak hé) voor ik de 40D aankoop, heb dus toch eens geluk

                Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment

                Working...
                X