Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sensorcleaningdemo bij konijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sensorcleaningdemo bij konijn

    Hoi.

    Ik heb gezein dat er vrijdag (5 okt) opnieuw een demo is over sensorcleaning bij konijn in Turnhout. Zijn er mensen die al naar zo'n demodag zijn geweest?
    Was het de moeite om te gaan (is voor mij toch een dikke 100 km) en kan je daar op gelijk welke tijd toekomen (er staat dat het is van 10 - 17h). Wordt er dan steeds opnieuw getoond hoe je moet cleanen of is dat maar 1 keer per dag?

    Alvast bedankt voor de reacties.
    Jürgen
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

  • #2
    Re: sensorcleaningdemo bij konijn

    Ben er vorig jaar ofzo geweest. Je kon er je body laten kuissen. Helaas teveel volk, en te weinig tijd. De demo was beslist handig, was van
    visible dust, kheb mij meteen ook toen die producten aangeschaft, en gebruik ze nog steeds. Toen tevens een 70-200L gekocht, maar da's bijzaak

    Comment


    • #3
      Re: sensorcleaningdemo bij konijn

      Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
      Ben er vorig jaar ofzo geweest. Je kon er je body laten kuissen. Helaas teveel volk, en te weinig tijd. De demo was beslist handig, was van
      visible dust, kheb mij meteen ook toen die producten aangeschaft, en gebruik ze nog steeds. Toen tevens een 70-200L gekocht, maar da's bijzaak
      Ik moet ook dringend mijn sensor kuisen maar zou het inderdaad eens willen zien doen voordat ik het zelf probeer. Ik denk wel dat ik vrijdag eens langsga.
      (misschien breng ik me dan die 100-400 wel mee waar ik al maanden loop van te watertanden (er is nu 100€ cashback op, dus... ) )
      Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

      Comment

      Working...
      X