Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skaten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • skaten

    Ik volg mijn tweede jaar fotografie en heb als tweede thema gekregen dit jaar ''beweging'' . Daarom dacht ik skaters te fotograferen. Na een zoektocht op het net vond ik volgende plaatsen in Gent => zie hieronder. Ik had een vraag willen stellen bv waar de leukste plaatsen zijn en misschien wel relatief veilig. en tips over sluitertijd. Ik heb een eos 300 en 350d , beide met standaard lenzen. Ik kom vaak in Gent maar kan dat moeilijk inschatten vandaar mijn vraag. Misschien kan u mij een beetje wegwijs maken.

    Alvast bedankt




    Skaten in Gent

    Op deze plaatsen vind je skate-accomodatie van de Stad Gent:

    • Skateparkjes: Heiveldstraat (Sint-Amandsberg), Blaarmeersen, Zuiderlaan (Gent),

    Londenstraat (Gent), Kikvorsstraat (Nieuw Gent), Georges De Baetsplaats (Sint-

    Kruis-Winkel), Koning Albert-I-park (Gent)

    • Rampen: Godshuishammeke (Gent), Keiskantstraat (Drongen), Driepikkelstraat

    (Mariakerke)

  • #2
    Re: skaten

    hey

    gent staat bekent bij de skaters voor de zuidkant dus ik zou het daar gaan zoeken.

    voor de sluitertijd moet je zelf kiezen is het de bedoeling om de beweging te bevriezen of niet? als he hem wilt bevriezen zal je al naar 1/250 gaan of sneller (hangt af van de skater) en als je de beweging wilt hebben heb ik de voorkeur voor iets later op de dag te gaan en dan te flitsen op het tweede gordijn maar zelfs dan moet je niet echt veel strager gaan dan 1/200

    mvg

    anexco
    o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

    Comment

    Working...
    X