Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon ixus 75 vs ixus 860 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon ixus 75 vs ixus 860 IS

    Hallo,
    Ik ben van plan om een nieuwe kleine digitale camera te kopen en twijfel tussen 2 toestellen (de ixus 75 en ixus 860is). Heb al verschillende reviews gelezen maar geraak er maar niet aan uit. Het toestel zal gebruikt worden voor buiten foto's (landschappen, auto's, mijn kinderen) en ook binnen (feestjes, enz...).
    Enerzijds gaat mijn voorkeurs naar de ixus 75 voor de prijs, maar anderzijds heeft de ixus 860is een groothoek, maar is dat zijn prijs wel waard??
    Groetjes
    sycnus

  • #2
    Re: canon ixus 75 vs ixus 860 IS

    heeft er niemand een canon ixus 75 of 860

    Comment


    • #3
      Re: canon ixus 75 vs ixus 860 IS

      Oorspronkelijk geplaatst door sycnus Bekijk bericht
      heeft er niemand een canon ixus 75 of 860
      Ik heb hier een Ixus 75 .....gebruik die voor de alledaagse kiekjes ...

      Vraag maar wat je wil weten ....
      Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

      Comment


      • #4
        Re: canon ixus 75 vs ixus 860 IS

        aah tof
        Ik had graag geweten wat je van het toestel vindt (kleur kwaliteit, snelheid, gebruiksgemak, enz...).
        Wat ik aan de ixus 75 verwijt is geen optische beeldstabilisator en breedhoek (alhoewel ik niet weet als die laatste echt nodig is voor het soort foto's die ik trek). De prijs is natuurlijk wat mij aantrekt ;-)

        Alvast bedankt voor je reactie!

        Comment


        • #5
          Re: canon ixus 75 vs ixus 860 IS

          Oorspronkelijk geplaatst door sycnus Bekijk bericht
          aah tof
          Ik had graag geweten wat je van het toestel vindt (kleur kwaliteit, snelheid, gebruiksgemak, enz...).
          Wat ik aan de ixus 75 verwijt is geen optische beeldstabilisator en breedhoek (alhoewel ik niet weet als die laatste echt nodig is voor het soort foto's die ik trek). De prijs is natuurlijk wat mij aantrekt ;-)

          Alvast bedankt voor je reactie!
          Wat kleuren betreft kan ik kort zijn ....het is een Canon ......Het ding maakt zeer mooie foto's .... Enkel is hij beperkt wat zoom betreft ( maar dat wist ik op voorhand )
          . Die stabilisator heb ik nog niet gemist....de face -detectie is dan weer wel handig .... Snelheid is voor het soort foto's war hij voor moet dienen meer dan voldoende ( is natuurlijk niet zo snel als een DSLR ). Wat gebruiksgemak betreft : somige menu-onderdelen zijn ietwat moeilijk te vinden ..maar dat went wel .... Het grote nadeel aan het toestel vind ik die ellendig kleine knopjes ...en dat shuffle wieltje ( zéér gevoelig ding ).
          Grote pluspunt is dan weer z'n beeldkwaliteit en het grote scherm...
          Heb dus geen spijt dat ik deze kocht
          Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

          Comment


          • #6
            Re: canon ixus 75 vs ixus 860 IS

            thx voor de reactie!
            ik denk toch dat ik voor de 860 IS zal gaan...

            Comment

            Working...
            X