Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto rubens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto rubens

    zeg hebben die wel veel in stock,als je in de winkel gaat in antwerpen,miserie
    zeg,als je naar konijnenberg gaat,das pas wa anders,slechte imitator misschien ??

  • #2
    Re: foto rubens

    Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
    zeg hebben die wel veel in stock,als je in de winkel gaat in antwerpen,miserie
    zeg,als je naar konijnenberg gaat,das pas wa anders,slechte imitator misschien ??
    op hun site staan toch wel zeer scherpe prijzen hoor zelfs ten opzichte van konijnenberg, maar meestal op bestelling (stock is laag) maar dat doet niets af aan de scherpe prijzen.

    Comment


    • #3
      Re: foto rubens

      Een fotozaak kan niet alles in voorraad hebben.
      Bij Konijn is ook niet alles in voorraad.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: foto rubens

        Oorspronkelijk geplaatst door tav Bekijk bericht
        op hun site staan toch wel zeer scherpe prijzen hoor zelfs ten opzichte van konijnenberg, maar meestal op bestelling (stock is laag) maar dat doet niets af aan de scherpe prijzen.

        Indien ze alles op voorraad gaan nemen dan is het gedaan met die scherpe prijzen. Want voorraad houden kost geld !!!!
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Re: foto rubens

          Vanmorgen gebeld voor een lens, sorry niet binnen, na 10min gaat mijn telefoon, "er wordt er een gebracht uit de winkel in Geel, mag je net na de middag komen afhalen", als dat geen service is.
          Om nog maar te zwijgen over de prijs, kan geen concurrent aan volgens mij.
          Als het goed is mag het ook gezegd worden , of niet?

          mvg

          Comment


          • #6
            Re: foto rubens

            Studio 73 in Geel is dus ook een huis van of in samenwerking met Rubens, dit is wel een grote zaak met behulpzaam personeel
            Last edited by Arousal; 27 september 2007, 14:52.

            Comment


            • #7
              Re: foto rubens

              Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
              Studio 73 is dus ook een huis van of in samenwerking met Rubens, dit is wel een grote zaak met behulpzaam personeel
              Yep, dat is één grote zaak, en in Antwerpen zijn ze ook heel behulpzaam en vriendelijk hoor, ik kom er net vandaan.

              mvg

              Comment


              • #8
                Re: foto rubens

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Studio 73 in Geel is dus ook een huis van of in samenwerking met Rubens, dit is wel een grote zaak met behulpzaam personeel
                En ik ga ook bij studio73 in Turnhout, omdat sommige prijzen gewoon nog scherper zijn dan bij Konijn. Klantvriendelijk zijn ze daar, misschien niet zo professioneel als bij Konijnenberg, maar ze kennen hun ding en je voelt je er minder een "nummer", en ja... ze hebben niet alles in stock, maar als je bestelt, wordt het binnen de best haalbare termijn geleverd... Anders dan mijn ervaringen bij Konijnenberg... 7/5/2007 een stel filtertjes besteld en nog altijd zijn ze er niet.
                Last edited by FestinaLente; 28 september 2007, 13:23.

                Comment


                • #9
                  Re: foto rubens

                  Ben onlangs voor de eerste keer naar Foto Rubens geweest voor een objectief en wat kleine prullaria en ben er zeer tevreden over. Eerst gebeld of ze alles in stock hadden, wat in mijn geval wel zo was.

                  Ze hebben zeer scherpe prijzen (alles was nét iets goedkoper dan dan bij konijnenberg) en voor mensen die in en rond Antwerpen wonen zijn ze ook wel beter gelegen dan Turnhout.

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto rubens

                    Ik heb een paar weken geleden een 30D gekocht bij Rubens . Des ochtends mail gestuurd of ie op stock was -> na de middag was ie aangekomen in Wilrijk .
                    Ben tevreden over die winkel , ze hebben scherpe prijzen en bieden goede service .
                    www.Klikkerdeklik.be
                    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto rubens

                      informeerde op een maandag, paar weken geleden, gewoon of ze een 100 macro in voorraad hadden.
                      Was niet in voorraad maar kon daar (Wilrijk) wel op woensdag vanuit Geel geraken.
                      Aangezien ik geen bestelling had gedaan belde ik op zaterdag terug voor....en.....
                      ze lag klaar voor mij!
                      Direct omgereden natuurlijk.
                      Tenslotte beetje dichter dan Turnhout én nog paar € goedkoper ook
                      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                      debruri.be

                      Comment

                      Working...
                      X