Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 preventie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 preventie

    Hallo samen.

    Wij bezitten een D70 van de generatie die naar ik lees al wel eens dienst weigert, groen knipperend lichtje als ik het goed heb.

    Ik heb gelezen op het forum dat ze dit euvel gratis herstellen bij procirep.

    Mijn vraag is, zou ik mijn camera ook preventief kunnen laten nachecken, wij trekken in januari naar Zuid-Afrika en ik heb geen zin om daar geconfronteerd te worden met allerhande groene lichtjes en niet werkbare camera.

    Wij hebben er al 3 vakanties opzitten met deze camera ong 9000 foto's gemaakt, heeft dit enige invloed?

    Kunnen jullie mij evt ook het adres van procirep bezorgen, zijn ze tweetalig of is het in t frans te doen.

    Graag jullie vakkundige mening, waarvoor mijn dank

    N.
    Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

  • #2
    Re: D70 preventie

    de gegevens van Procirep:http://procirep.online.fr/procirep-b..._nl/index.html
    je kan altijd eens informeren, maar voor zover ik me herinner komt dat mankement redelijk vlug naar boven, vermits je hem al 3 jaar hebt denk ik niet dat je daar nu nog last zal van krijgen. M'n D70 heeft er in elk geval nooit last van gehad.

    Comment


    • #3
      Re: D70 preventie

      ik heb anders nog nen D70 gehad die na 3 jaar drie daagskes binnen mocht bij Procirep

      Comment


      • #4
        Re: D70 preventie

        Zij zijn bereikbaar op 02/726.22.34 (tweetalige dienst)

        Bourgetlaan 50
        1130 Brussel

        Je bent het snelste geholpen door gewoon even te bellen.
        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

        Comment

        Working...
        X