Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PLEASE HELP Sigma 100-300 mm f/4,5-6,7 UC OP EOS 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PLEASE HELP Sigma 100-300 mm f/4,5-6,7 UC OP EOS 300D

    Ik heb me al moe gezocht, maar nergens een antwoord. Ik vond wel al de lijst van de sigma toestellen die een upgrade nodig hebben voor op de nieuwere eos toestellen geplaatst te worden. maar ik vond de Sigma 100-300 mm f/4,5-6,7 UC er niet tussen, wel bijna gelijkaardige modellen. Ik ben een leek hierin, dus wat is een oude lens en is de eos 300d een nieuw toestel? geen idee. Het komt simpelweg hierop neer :

    past en werkt de "Sigma 100-300 mm f/4,5-6,7 UC" op de "EOS 300D " ?

    greetz!

  • #2
    Re: PLEASE HELP Sigma 100-300 mm f/4,5-6,7 UC OP EOS 300D

    Ze past wel (als het een versie is die compatibel is met Canon EF-body's), maar ik heb hier ooit gelezen dat er dan wel autofocus-problemen zijn.

    Sigma heeft een heel goede 100-300 f4, maar die oude f4,5-6,7 laat je volgens mij best waar ze is...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: PLEASE HELP Sigma 100-300 mm f/4,5-6,7 UC OP EOS 300D

      bedankt,

      men voorkeur is uitgegaan naar :

      Canon EF 100-300mm F5.6

      het heeft een "AFD" motor. Ik ben echt nog een groentje in de fotografie en tja meeste van die dingen zijn chinees voor mij.

      Dit is dus wel goed?

      greetz!

      Comment


      • #4
        Re: PLEASE HELP Sigma 100-300 mm f/4,5-6,7 UC OP EOS 300D

        Als je in dat bereik een betaalbare zoomlens wil, dan is de SIGMA 70-300mm f4,0-5,6 APO DG Macro een betere keuze dan die Canon. Via een online-shop kan je die kopen voor ongeveer 230 euro.